Abla-Kardeş Dialogları

Kardeş-Doğum günün kutlu olsun.
Abla-Ne doğum günü ya , daha bir hafta var.
Kardeş-Olsun.Bu ayı komple senin doğum günün ilan ediyorum.
Abla-Yerim seni ben.
Kardeş-Sen zaten bir ayda zor doğmuşsundur.
Abla-Ee ancak yola çıkılıyor, kolay mı?
Kardeş-Ben bilirim senin çocukluğunu.
Abla-Asıl ben seninkini bilirim.Kurbağalardan almıştık seni biz.Babamın seni eve getirdiği günü hatırlıyorum hala. (Buna gerçekten inandırıp, ağlamasına sebep olmuştum.)
Kardeş-:))) Sen pek salaktın aslında.
Abla-Salak olan kim? Kurbağalardan alındığına inanıyorsun.
Kardeş-Olabilir.
Kardeş-Ninja kaplumbağalar ne peki?
Abla-Hasta mısın nesin anlamadım ki ben.
Kardeş-Ciddiyim.Ninja kaplumbağalar var.Splinter usta var.
Abla-Onlar mutanttı.
Kardeş-Onları kimden aldılar?
Abla-Bir dakika ya haklı mısın nesin sen?
Kardeş-Bak daha örnekleri var.Örümcek adam.
Abla-Kafam karıştı.
Kardeş-Batman var.
..........
Şeklinde devam eden bir sohbetin nasıl sağlıklı bir abla-kardeş ilişkisinin ürünü olduğunu tahmin edebilirsiniz.Ne konuşulmuş? Mantıklı tek kelime edilmiş mi? Ne gibi bir çıkarım yapılabilir bu dialogdan?

Dip Not:Batman ve örümcek adamı anınca mak100 aklıma geldi.Kapattım deyip terketmiş bizi.Şimdi Spider Man ve Batman'ı hangi bloglarda çarpıştıracağız? Ya da kaliteli müziğin sesini kimden dinleyeceğiz? Ben demez miyim Spider Man kazandı, Batman kuyruğunu kıstırıp kaçtı diye?

5 yorum :: Abla-Kardeş Dialogları

  1. uheuhe koptum ya konuşmalar bak :D bizim bile böyle muhabbetimiz olmadı :D:D kardeş kaç yaşında ki bu arada :)

    Adsız

    12:16 ÖÖ

  2. İkiniz de birbirinizi alt etmişsiniz bir şekilde. Kurbağalar getirdi diyen de ilk defa duyuyorum. Bize leylek derlerdi...

  3. Yejades 24 yaşında kendileri.Ciddi bir şeyler konuştuğumuz sayılıdır kardeşimle.Zaten ciddiyetimizin ardından da bu tarz sonu gelmeyecek geyik muhabbetine dalarız.Sen ciddiyet istesen bile o izin vermez zaten:)
    Recephilmi aslında amaç birbirimizi alt etmek değil:) Amaç yok dialoglarımızda.Sonunda ikimiz de eğlenmiş olarak noktalıyoruz noktalayabilirsek tabi ki:)Kurbağalar getirdi dememiştim.Babam gidip bir kurbağa ailesinden almıştı onu:) Kanmıştı ve ebeveynlerimiz zor teselli etmişti:)

  4. euhhue :) 24 yaşında pek bir neşe dolu ama sonu güzel bitiyor ya güzel kavga gürültü ile bitmiyor :)

    Adsız

    12:08 ÖÖ

  5. :) Kavga gürültü ile sohbetleri bitirecek yaşımızı geçtik ikimiz de çoktan:)