Esinti

Yarını "Kişinin Seçimine Bağlı Kutlama Günü" ilan ediyorum kendi kendime.Her anneler günü, öğretmenler günü, babalar günü, sevgililer günü, kadınlar günü v.s. v.s. en az 30 ağızdan çıkan söz "Aslında annelerimizi/babalarımızı/öğretmenlerimizi... yılın bir günü değil her günü hatırlamalıyız" değil midir? 2 Nisan da neyi/kimi istersek onu kutlayalım.Seçimimize uygun bir eğlence düzenleyelim ya da hediyelere boğalım seçtiğimiz kişiyi.
Bütün günler de böyle akımlarla başlamadı mı?Yarını ısrarla birşey kutlama günü ilan ettirmeyin bana.Mim haline getiririm mecbur kalırsınız.
Bu zırvalamamı içimdeki sebepsiz, anlamsız coşkuya ve belki de bu coşkuya sebep olan şu an ki taşikardi benzeri kalp atışlarıma bağlıyorum.
2 Nisan Paylaşma Günü ilan ettim şu anda verdiğim bir kararla.İlk faaliyetim de müziğimi paylaşmak olsun..


Sonradan farkedilerek bırakılan not:100. yazı olmuş bu.Kutlanası bir gelişme benim için:)

16 yorum :: Esinti

  1. 100. Yazından ötürü seni ve bloğunu tebrik ediyorum, kutlu olsun! :o) Ben de 399.'yu yazdım en son, bilmiyorum 400.'yü ne zaman döktüreceğim?!

    Fikrini çok beğendim. Yarını kendime ayırarak, yaptığım her şeyden ötürü kendimi kutlama günü ilân ediyorum. Doğrularımla, yanlışlarımla, eksiklerimle, fazlalıklarımla, eski ve yenilerimle; kendimi "olduğum gibi" seviyor ve kabul ediyorum. Kendimi kutlayacağım, evet! ;o)

  2. Benim ilk faaliyetim de değerli yorumlarımı sizinle paylaşmak olsun :) Şaka bir yana 100. yazınız hayırlı olsun. Nice 100 lere...

  3. Dünya hediye gerektirmeyen özel günü ilan edelim.

  4. Ben bugünü anneme ayırıyorum ve eve giderken ona en sevdiği cnbc-e dizilerinin son sezon cdlerini alıyorum.Pırlanta alsam bu kadar sevinmez valla :)) Canım harika bir fikir ya arada yapalım bunu,hem zihin jimnastiği hem mutlu etme-olma sebebi ;)

  5. BAŞARILI BİR FİKİR..
    PAYLAŞMA GÜNÜ...
    YAŞASIN 2 NİSAN

    Adsız

    4:34 ÖS

  6. Artemisim çok teşekkür ederim:) Ben 100 yazı yazmışım inanabiliyor musun buna?Ben:)
    Kendimizi kutladığımız, takdir ettiğimiz, kabul ettiğimiz pek olmuyordur.Doğru bir seçim yaptın kendini hatırlamakla:) Biz de seni seviyoruz."Kendini Kutlama Günün" kutlu olsun Artemis:)

  7. Recephilmi çok teşekkür ederim:) Nice 100 lere evet ama sanırım iki yılda bir bu kutlamayı yapabileceğiz:) Senin de "Değerli Yorumlarını Kutlama ve Paylaşma Günün" kutlu olsun:)

  8. Barış ilan ettik gitti o zaman:) "Hediye Gerektirmeyen Özel Günün" kutlu olsun:)

  9. Şevval'ciğim Allah kimseyi özel gün darlığında bırakmasın:P Sevinmek, sevindirmek için kimlerin ortaya attığı bilinmeyen özel günlere ihtiyacımız mı var? "Şevval'in Annesine Özel Anneler Günü'nü" kutlarım annenin:)

  10. Diagonal sana Dia diyebilir miyim? İlan ettiğim, birden benimsediğim 2 Nisan Paylaşma Günü'mü seninle paylaşarak bugünümüzü kutluyorum arkadaşım:)

  11. 100 kere maşallaaaah;

    Çarpıntı ne alemde?

  12. Ceterelem teşekkür ederim çok pek çok..
    Çarpıntı dediğin nedir? İki kaşık saf kafeinden ibarettir olsa olsa..

  13. nice 100lere... :):) güzel fikir valla tuttum ben de uygulayacam :)

    Adsız

    12:11 ÖÖ

  14. Yejades teşekkürler..Arada estikçe, sıkıldıkça birşeyleri kutlayalım kendi kendimize:)

  15. babamın ve bir dostumun doğum günü olması münasebeti ile ben bu iki sevdiğim insanın doğum gününü kutluyorum İntecim. Yani yine bir metazori söz konusu benim için. :)

  16. Sayılmaz o şekilde Ezopcum:) Hemen kendine bir gün ve bir kutlama seç lütfen..