Nasıl Hareketler ki Bunlar?



Bu tanıtımı görünce meraklandım.İlk İstanbul ziyaretinde yapılacaklar listesine oyunu görmeyi de ekledim.Beşiktaş Kültür Merkezi Mutfağı'nda pişirilen oyuncuların sergiledikleri skeçler oluşturuyormuş bu çok güzel hareketleri.
Bilgi alıp, izleyenlerden fikir edinip bir sonraki harekete karar verilebilir pek tabi ki.

4 yorum :: Nasıl Hareketler ki Bunlar?

  1. Komik hareketlere benziyor bunlar. Gidip görülmeli...

  2. Ve işte bir kişi karar verdi:)

  3. hem komedi hemde insna ders werioo wlaa helal sizee ahh ah bnde o sahnede olp oynucktım ühhhhhüüü :((

    Adsız

    12:30 ÖÖ

  4. Meltem tvden takip etmeye başladım ben de.Şimdilik eğleniyorum ama umarım kendilerini tekrar etmezler.Öyle bir hava sezdim:) Eğer ilgin varsa tiyatroya seni Volkan Alabaz 'ın bloguna sevkedeyim hemen:) Eminim ilgini çekecektir.