Mızıklayan Cinsiyet

Bayanların çoğunu memnun etmek zordur efendim.İyi ki söyledin diyeceksiniz ama bunu insanın kendine kendine arada hatırlatması gerekir.Yeni açılmış, deneyip temizliğini, yemeklerini onayladığınız, gıcır gıcır bir mekanda yemek yemeye gidersiniz bayan arkadaşlarınızla; bir tanesi aniden dehidrasyona girmişçesine istediği suyun hala gelmediğinden, diğeri künefenin kıtırdak olmayışından şikayet eder.Bir tanesi senin yemeğin geldiğinde verdiği siparişten pişmanlık duyar, unutmaları için dua eder.(Yemeği unutulsa mekanı harabeye çevirir ama.) Biri çorba istemez ama istediğini, buğulama balık istemiştir ama kızartmayı görünce kızartma istediğini iddia eder.Yemekten önce sunulan aparatifleri az bulur (sanki onlarla doyması gerekiyor) daha fazlasını ister.Kahve söyler soğuk der, soğuk su gelir sıcak ister.Tabak kullanmasını beceremez, tabağa sığmaz yenisini ister.Çayının yanında limon yoksa içinden hamamböceği çıkmışçasına bırakır içmez.
İşte bayan arkadaşlarınızla yemeğe gitmek böyle bir durum.Gitmezseniz birlikte birşeyler yapmadıklarından şikayet ederler.İki ucu hoklu.Ben bir bayan olarak bu kadarını görüp katlanamıyorsam erkeklere Allah'tan sabır diliyorum.Bu devirde ya heteroseksüel bir bayan olunur ya da homoseksüel bir erkek olunur.

9 yorum :: Mızıklayan Cinsiyet

  1. bu devirde en kolay ı sanırım heterosexüel bir erkek olmak çünki diğer iki şık ta özellikle bu aralar fazla sakıncalı çünki çeşitli zorunluluklar kapıda hetero erkekler içinse hayat güllük gülistanlık gibi görünüyor

    Adsız

    5:50 ÖS

  2. Belki de bu saydığım sebeplerden heteroseksüel erkeklerin hayatını biraz daha kolaylaştırma çabalarıdır bu kapıdakiler..Öyle farzedelim biz..

  3. Valla çok haklısın canım,insanın burnundan geliyor gittiği yer.Neden biz böyle hutsuzlaşıyoruz yahuu,arada bir bende sevgilime yapacak oluyorum kendime geliyorum hemen :))

  4. Eleştirinin dozunu kaçırıyoruz sanırım bazen.Memnun olmamak için çabalıyoruz sanki.Negatifleri görmek bayanlara sanırım daha kolay geliyor Şevvalcim..

  5. ilginç yazı olmuş ama hiç öyle arkadaşım olmadı oldu mu yoksa ya da ben dedim mi hiç :D:D bilmiyiorum dikkat etmedim hiç valla D:

    Adsız

    12:15 ÖÖ

  6. Olaya içeriden, bu kadar objektif bakabilen birine rastlamayı hiç beklemiyordum :)

  7. Yejades muhakkak olmuştur da sen de belki kendini kaptırıp uyum sağlamışsındır onlara:) Aslında kötü oldu bunu yazdığım.Şimdi sen de farkına varıp sinir olacaksın:)
    Barış hoşgeldin öncelikle.Farkındadır aslında birçok bayan benim gibi.Size ne çektirildiğinin de dile getirilmesinin zamanı gelmişti:) Hep bayanlar çile çekmiyor ya:)

  8. Aynen katılıyorum. 4-5 ve daha fazla sayıda bayan bir arada yemeğe gittiğinde Harry Sally ile Karşılaşınca'daki Sally karekteri börtleyiveriyor en halinden hoşnut insanın içinden bile. Çok sık olan bir durum bu bizim için. Mesela bir ayvalık tostu yiyeceğizdir alt tarafı biri sucuklar iyi pişsin, pişmeden gelmesin der (ben), biri içinde ketçap olsun ama mayonez olmasın, öbürü mayonez olsun ketçap olmasın, bir diğeri turşusuz olsun, başka biri turşusu bol olsun sucuğu olmasın gibi çeşitli tost kombinasyonlarını sunarız garsona. E haliyle adamcağız bilgisayar değil, bilgisayar olsa o bile error verir. Ales sorusu gibi sipariş listesi mübarek. Bizim tostlar birbirine karışmış gelir doğal olarak. Memnuniyetsiz müşteri hemen notunu verir. Yok canım burası da beş para etmez. Bir daha gelmeyelim. İşte bu kadar basit. Bu sadece bir tostçuda yaşanan. Restaurantta olacakları sen düşün artık. :)

  9. Ezopçum aynı yere geçen gün aynı gruptan bir arkadaşla tekrar gittik.Tekrar gidecek kadar sevmiş olmasına rağmen asansördeyken yine eleştirilere başladı ve yanında erkek arkadaşı varmış bilmem neymiş dinlemedim verdim veriştirdim tatlım.Meğer erkek arkadaşı da benim gibi düşünüyormuş da ben "Ya bir sus! Ye yemeğini git, satın almak zorunda değilsin mekanı!" deyince dört köşe oldu sevincinden çocukcağız.