Mimest


Doctus şimdiye kadar karşılaştığım en anlamlı mim hareketini başlatmış."Dünyayı Güzellik Kurtaracak" başlıklı yazıyla çocuk istismarını engelleme hareketine dikkat çekip biz bloggerların silkinip konuya eğilmelerini sağlamış.Düşüncelerindeki incelikten kırılmasından korktuğum sevgili Goddess Artemis konudan beni de haberdar etti.Böyle bir mime yanıtsız kalmak ürkütürdü beni, insanlığımdan şüphelendirirdi.O yüzden belki de en hızlı yanıtladığım mimdir bu.

Mimimizin kuralları şu şekilde:
  • Mim konusu; Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şarkı ve şu anda dinlediğinizde hissettirdikleri.
  • Banner
  • "Çocuk istismarını durdurun" sloganının yazıda geçmesi.
Çocukluğumdan hatırladığım şarkıyla aklımda sempatik bir kare beliriyor kendiliğinden.Barış Manço'nun "Bugün Bayram" şarkısı.Bayramları şenlik havasında geçirten ailem, bayram günlerinde bu şarkıyla bizi uyandırıp portmantoya biz uyanmadan balonlar asarlardı.Her bayram balonların orda olacağını sanki bilmiyormuşuz gibi yapıp çığlık çığlığa koşardık her zamanki yerlerine:) Bayramlara anlam yüklemeyi böyle öğrendim ben.Şimdi bu şarkıyı duyduğumda herkesin çocukluğunun şarkısını dinlediğinde yaşadığı burukluğu tabii ki hissediyorum.O coşkuyu şu an aynı biçimde hissedemeyecek olmanın verdiği garip bir duygu işte.

İstismar edilen çocukların bırakın bayram coşkusunu, çocukluğun verdiği kendiliğinden gelişen hiçbir coşkuyu hissedemeyecek olmaları da mim amacını hatırlayınca hepten acıtıyor insanı.İstismar kelimesi tek başına yeterince rahatsız ediciyken, önüne çocuk eklenince akıllara zarar bir hal alıyor.İstismar ne demek? Çocuk istismarı kimin haddine?

Tekrarı olmayacak yaşam döneminin coşkusunu engellememek için lütfen:"ÇOCUK İSTİSMARINI DURDURUN!"

Her Bedene Uygun Deli Gömleği , Ezginin Güncesi , Olmadık İşler Peşinde ve Üçünbiri söz sırası sizde..

6 yorum :: Mimest

  1. Efendim bu güzel ve anlamlı mime en kısa sürede cevap vereceğim.

    Adsız

    3:40 ÖS

  2. Teşekkürler Volkan.Eşin ve senin duyarlı bloggerlar olduğunu bildiğim için hemen aklıma siz geldiniz..Sevgiler..Çucuklara öpücük:)

  3. Sağolasın canım, ellerine sağlık :o)

  4. Ne demek Artemisim..Sen sağol haberdar ettiğin için..

  5. Tembel blogger ben, mim'i geç farkettim.
    Ama üşenmeyip enine boyuna yazdım.
    Bu önemli harekete katkı fırsatını verdiğiniz için teşekkürler :))

  6. Ben haber veremedim aslında mimlediğimi:) Asıl ben teşekkür ederim cevapladığınız için:)