8 Mart Çiçeklerim

Hayatımda almadığım kadar çiçek aldım 8 Mart sebebiyle.Güzel bir hismiş çiçek almak.7'sinde hastaneyi ilköğretim öğrencilerinin basmasıyla aldım ilk çiçeğimi.Sevimli bir kız çocuğu öğretmeninin baskısıyla binaya girerken uzattı.Öğretmeninin baskısı da ilginç geldi o esnada ama zaten çekinerek verdiği için çiçeği ben de olayı büyüttüm.Öptüm çocuğu, fazlaca teşekkür ettim sevinsin diye.
8'inde Antalya'ya doğru bir doktor arkadaşımla yoldayken polis çevirdi.Arkadaşım radarı geç farkettiğini söyleyince cezayı yediğimizi düşündük.Ben arabada beklerken kapım açıldı.Polis elinde iki çiçek ve bir broşürle "Kadınlar Günü.Eşiniz düşünmemiştir ama biz düşündük." dedi.Şaşırdım, teşekkür ettim.Tamam sağol polis beyciğim de "kadınlar günü ho", "al sana çiçek hoo" nasıl bir yaklaşımdır? Yontma taş devrinde miyiz? Ayrıca iki karşı cins birlikteyse her zaman eş durumunda olmayabilirler değil mi? Neyse ceza falan da yemeden koyulduk yolumuza.Arkadaşıma da dışarda elindeki çiçekleri sallamış aynı polis "Kadınlar günü, kadınlar günü" demiş kızarcasına.Sonradan pişman olduk polise biraz geyik yapmadığımıza.Polisi kafalamaktan içeri atmazlar nasıl olsa.Polisi kafalamak diye bir suç var mıdır ki? Enseye tokat popoya şapıldak gibi bir durum değil zaten bu.

11 yorum :: 8 Mart Çiçeklerim

  1. euhehue millete bak ya kadınlar günübu kadar deteylı kutlanıyo muydu? İlk defa bu yıl şahit oldum çiçek olayına :):) sanırım büyüyorum :P güzel geçmiş gününüz...

    Adsız

    3:11 ÖS

  2. yejades haklısın.Bir anda kıymete bindik bu sene.Türümüz azalıyor da korunma altına alınmış gibi hissettim kendimi.Hayır alışık değiliz canım böyle ilgiye o bakımdan:)

  3. türünüz azalıyormu?


    dünya nüfusunuzn 3/2 sinin kadın olduğunu biliyorsunuzdur umarım ...
    ama yinede yeriniz ayrı baş tacı efenim geceikmeli de olsa( emekçi) kadınlar gününüz kutlu mutlu olsun

    Adsız

    8:04 ÖS

  4. Sağolun sağolun efendim..Bu 8 Mart'ta türümüz azalıyor da kıymete binmişiz gibi hissettirdiler diagonal..Çoğunlukta olduğumuzdan şüphe ettim bir gün için..

  5. valla alacakları çiçeği normal bir günde, beklemediğimiz zamanda alsalar çok daha makbule geçer... Bunu hesap etseler bşr de :):) çok daha fazlasını kazanacak kendileri biz de daha mutlu olacaz :)

    Adsız

    12:09 ÖÖ

  6. Haklısın yejades..Ben zaten 8 martta da beklemiyordum gerçi ama:)) Diğer günlerde beklenmedik çiçeği bırak yeşil soğanla karşılaşsam yine sevinirim ben:)

  7. alcam ben sana çiçek sözz.. hemde beraber gidip seçcez istediğimiz çiçeklerden.. çiçekçi amcaya dicez amca şundan ver bundan ver bi dal da ondan koy o da olsun bu da olsun hepsi olsun hepsi hepsi hepsi...çiçeklerimize sarılıp sevimli sırıtan ve mutlu suratlarımızla çıkcaz çiçekçi amcanın dükkanından...sonra kim tutar bizi!!

    Adsız

    2:34 ÖS

  8. Ahh bidenem gelmiş buralara kadar yorum bile bırakmış..Oraletim sen çiçeği falan boşver de bana kola kapağı biriktir..Bunlara alışık bünye:))

  9. Sevgili Blogger Arkadaşım,

    Şimdi sana linkini yollayacağım mim, bir oyun ya da eğlence amaçlı değil! Geleceğimizi aydınlatacak çocuklarımızı koruma amaçlı. Seni de bu mim dalgasına ekledim, katılım göstererek duyarlılığını gösterir misin lütfen?


    Mim: Çocuk İstismarını Durdurun

  10. Yurdum insanı ne duyarlı(!) ama hala bir o kadar da kaba :)) Çiçeği almak istemeseydin muhtemelen polisin çiçeğini geri çevirdi cezası bile alabilirdin.Ama böyle tiplerle geyik yapmamakta büyük kayıp kimbilir kaç sayfalık gülmece çıkacaktı bize.Kendini düşünmedin bari bizi düşünseydin canım :))

  11. Sorma Şevval ben böyle bir malzemeyi nasıl kaçırırım diye hala pişmanlık yaşıyorum..Neyse bizde bu bakış açısı olduktan sonra daha çok materyal bulup güler eğleniriz:)