Hep Varım


Bu karikatürü gördüm. Kim çizmiş tanıyamadım, bulmaya çalışırken de şunu gördüm.Pek bir keyiflendirdi beni hem karikatür hem link.
Pazartesi sendromu olarak adlandırılan tembellik eğilimine kaptırmayalım kendimizi, gülelim, eğlenelim, coşalım diye yorgunluğa inat girdim yazıyı.
Varsak da yoksak da kime ne?

6 yorum :: Hep Varım

  1. Can Barslan.. "Hain Evlat Ökkeş"ten hatırlarsınız..

  2. Ben hiçbirşey anlamıyorum bu yarışmadan. Baştan olaya hakim olmadığım için de anlam veremiyorum. Bir takım insanlar kırmızı, mavi kutu açıp üzülüyorlar filan... Salak demesinler diye anlıyormuş gibi yapıyorum...

    Adsız

    1:42 ÖÖ

  3. Zaten, anlamaya gerek yok diye düşünüyorum :)

  4. Teşekkürler hatırlatma için.Hani birşeye takılır kalırsınız da hatırlayamadığınızda kudurursunuz ya aynı öyle olacaktım :)
    mak100 ben de salak demesinler diye anladığımı belli etmemeye çalışıyorum inan:)
    ceterele iki ucu hok püsür bu durumun.Anlamış olmak istemezdim ama ben:)

  5. Canım benim çok teşekkür ederim,tam pazartesi sendromuna girmiş uykumu açmaya çalışıyordum ki bu karikatürü gördüm koptum dolayısıyla uykumda açıldı :)) Çok güzel yaa

  6. Yok öyle pazartesi sendromuna sığınmak:)