Hom Hom

Beklentilerin alt sınırında 4 gün süren tatil dönüşü yığılmış sorunlarla dolu bir iş günü bitiminde attım kendimi eve.Eve atılmış bedenimi sürükleyip koltuğa fırlattım.Homurdanarak kanalları bir kolaçan edeyim dedim.Spikerlerin büyük kısmıyla selamlaşıp, iyi akşamlar diledikten sonra kulağıma şeker, bal, şapşirik birşey takıldı:

Faydası yoktur gözlerdeki yaşın
Gitmeden evvel iyi düşün taşın
Mutluluğu bulacağım diyorsun ama
Ne zaman
Ne zaman

Bak yine mutsuz senin her bakışın
Gel beni dinle benim yavru kuşum
Unutulsa bile aşklar
Unutulmaz hiç
Anılar
Anılar

Bütün yollar kapalı
Hiç ışık yok uzaklarda
Neden terk etmek istersin
Neden durmuyor zaman

Efekti veriyorum..Doink doink..
Mavi Işıklar söylüyormuş bu şirinlik maskarasını.
Homurdanmak için sebep yok.Dinleyin şu şarkıyı, yapın dediğim efekti..

4 yorum :: Hom Hom

  1. Heyyoooo! Welcome back baby! Özlemiştik yahu! :o)

    Efekti aldım, canımın ichi'nin kafasına vura vura söylüyorum... Birazdan cinayet işlenebilir... ehahahahehahahehahehae :-p

  2. ehhahahhahehehahha..
    Canının içi birazdan sevdicek falan demeyecek Artemisciiiimmm:) Sana yük görünüyor, elektrik yükü :D
    Ben de özlemişim çok pek çok..böhehhüü..öpüjeemmm..

  3. Bloğun çok güzel,takip edicem:)

    Adsız

    12:41 ÖÖ

  4. Teşekkür ederim cansu:)Çok hızlı post eklenen bir blog değil ama..
    Beklerim her zaman..