Paylaşımım Geldi

Sık olmasa dahi kendime dair birşeyler paylaşıyorum bildiğiniz üzere.Bugünden itibaren aklıma estikçe, paylaşasım geldikçe müziklerimi (olmazsa olmazım) de dökeyim dedim ortaya.Hissettirdikleriyle, öyküleriyle (anlatabildiğim kadar) katılsın aramıza onlar da.
İlkini üniversite başlangıcımdan bitimine kadar vazgeçmediğim (belki bir tek ben vazgeçmedim) Pilli Bebek'imden seçtim.



Canlı performansları kimine göre tekrardan ibaret olsa da biz yıllar boyu bıkmadık dinlemekten.Garip bir dinleyici kitlesi vardı Pilli Bebek'in(ilk dönemlerinden bahsediyorum).Sadece müzik dinlemek isteyen, etrafta kim var kim yok umursamayan tiplerden oluşan..

Haftada iki gün programları vardı.Biz birbirinden habersiz, tanışık olmayan tipler anlaşmış gibi hep ordaydık.Zamanla selamlaşmaya, hal hatır sormaya başladık.Çıktıkları mekanlar ne kadar salaş olsa da kitle bir o kadar kaliteliydi.Zamanla sayımız azaldı.Teker teker eksildi.Gitme sıklığımız azaldı.Ama bitmedi:)O eski kitleden birkaç yüz gördük mü yine başımızı eğerek de olsa selamlaştık.
Bu parçayı seçmemdeki neden de eskilerden olması.O kaliteli kitleye armağan ediyorum kendi çapımda.Hepsine selam:)

6 yorum :: Paylaşımım Geldi

  1. pilleri bitmesin inşallah, hem kitlenin bebeğin ;)

  2. Amin cicim.Bak insanlar bitti pili onların diye abuk espiriler yaparken ağzına kadar dolu bir şarjla geldiler yine..

  3. @ inte:

    Pekiii, Pilli Bebek'in ilk albümü Uyandırmadan'ın kapak resmi ve tasarımının ressam dostumuz(manevi kızımız) Nergis Ermin'e ait olduğunu biliyor muydunuz?

  4. İlk önce hemen hatırlatalım..

    Bilmiyordum açıkçası:) Çok başarılı bir albüm kapağı yalnız.Tebrik ederiz kendisini:) Teşekkür ederiz..

  5. su mime cevap verebilecekmisiniz?
    http://eyvahblogcuoldum.wordpress.com/2007/05/20/huseyinalkancom/

  6. O mime haberim olduğu günden hemen sonra cevap vermiştim.Hüseyin'in söylediği adrese yolladım.