Çok Sinirliyim Kusura Bakmayın

Başka bir konu hakkında atıp tutacaktım aslında bugün.Ama uzun bir zamandır haberleri izlemeye katlanamayan bünyem engelledi beni.
Artık televizyonu aptal kutusu olarak kullanacağım.Bırakayım ülkeden, dünyadan haberim olmasın.Ya ben hassaslaştım ya da artık yaşanılmaz bir toplumun içerisindeyiz.Katlanamıyorum gündemi takip etmeye.
Neyi merak ediyoruz ki?Kimilerinin seçim öncesi salladığı(ya tutarsa) son bombalamaları mı?Satılmamızı mı?Bitmek bilmeyen terör saçmalığını mı?Gidişata suskun kalamayan birkaç cesur sesin takiplerini mi?Şehit cenazelerindeki zirzop adamların acılı ailelerle gerçekleştirdikleri dialogları mı?
Ben artık kimin hangi bardan kiminle çıktığını izlemeyi tercih edeceğim.Hangi ünlünün alkollü araba kullandığını merak edeceğim.Stüdyo hanımlarıyla birlikte el çırpacağım, şarkı söyleyeceğim.Bırakın aptallaşayım.
Bu kadar acı çekmem...

7 yorum :: Çok Sinirliyim Kusura Bakmayın

  1. @ inte:

    Biricik menajerim, beni keşfeden insan,

    Bu ne hiddet, bu ne celâl!

    Dezenformasyon denen nane, medya denen foseptik çukurunu dolduran yegâne pisliktir. Bu nane'ye maruz kalan sadece sen, ben, biz, bu ülke değil.

    Ne yazık ki, tüm dünyada işler böyle yürüyor. Kaliteli (yani anlamlı, düzeyli, ukalalık yapmadan insanları aydınlatma amaçlı ve en önemlisi objektif olarak) konularda yazı yazabilen, derdini doğru dürüst ifade edebilen insanlar; A.B.D. ve Timbuktu gibi ülkelerde ne medyada iş bulabilirler, ne insandan sayılırlar, ne de söyledikleri duyulur.

    Avrupa ülkelerinde bu işin biraz daha anlattığım kalite kriterlerine uygun yapıldığını (en azından Fransa'da öyle olduğu) fikrindeyim.

    Senin temelli sapıtman için yapılıyor zaten bütün bunlar. Sen temelli kafayı üşüt, "zabah zabah kafa ziken programlara koş, deli gibi el çırp, göbek at, kendinden geç" diye kurulmuş bu düzen.

    Bırakın aptallaşayım demişsin, güldürme beni! Bunu başarabilseydik zaten, bunları burada konuşmuyor/yazmıyor olacaktık. Toplumun toplu cinnetine katılamadığımızdan çektiğimiz acılar. Bilinçli, duyarlı, akıllı bir "ayrık otu" olmanın bedeli bu.

    Değer mi? Milyon kere, Evet! Aslında sen de değişemeyeceğini, şuursuzlaşamayacağını, aptallaşamayacağını biliyorsun! Sinirin, isyanın buna... Ama merak etme, an'lıktır geçecek :o)

    Konuyla ilgili (medya, edebiyat sosyetesi etc.) 2 link sana benden:

    http://goddess-artemis.blogspot.com/2007/03/edebiyat-sosyetesinde-yine-polemik-kt.html

    http://goddess-artemis.blogspot.com/2007/04/nelerden-hi-haberimiz-olmuyor.html

  2. Artemis'ciğim, kendinden seratoninim,
    işte herkes gibi (hatta herkesten daha kontrollü) sinir nöbetlerine tutuluyorum bazen.
    Hakikaten ilim, irfan merakı olmasaydı diyorum bazen genlerimde.En fazla liseye kadar okuyup sonrasında alsaydım dikişimi nakışımı elime gitseydim sabah nanelerine, alsaydım halımı, derin dondurucumu konuçlansaydım 7 çocuğumla evimde..
    Ben bilmem beyim bilir diyesim var canımcım..

  3. İnteciğim inan ki daha dün aynı şeyi söyledim. Artık bu ülkede yaşamak istemiyorum. Bu ne böyle ya. Bir tarafta dalkavuklar, öbür tarafta birbirini boğazlayanlar, başka bir köşede iki lafı bir araya getiremeyecek kadar cahil olup ülkeyi yönetmeye soyunanlar...Daha çok da sayasım gelmiyor işte. Ama ben buradan uzaklara hem de çoook uzaklara gitmek istiyorum. Alaska ya da Kuba olabilir mesela, ya da Kamboçya'da bir yer. Ama mümkün mertebe kendimi şu görsel ve yazılı gündem bombardımanlarından koruyabileceğim bir yer olsun. Olsun ki ben de aklımı muhafaza edebileyim eğer kaldıysa.

  4. İnadına kalmak lazım ezop.Neyin ucundan kıyısından düzeltebilsek kardır.
    Gitsek de aklımız burda kalır zaten:)

  5. Ben 4 senedir televizyondan boşandım,artık izlemiyorum.Tek başıma bu ülkeyi değiştiremeyeceğime göre artık vazgeçtim üzülmekten...

    Adsız

    1:10 ÖÖ

  6. İzlememekle iyi yapıyorsun Cansu.
    Ama bak şu minicik blogta bile 4 kişi aynı tonda ses çıkarabiliyoruz.Tek olduğumuzu düşünmüyorum.Bunun örneklerini yakın zamanda gördük.

  7. AMANSIZ BIR AN YOKMU.MALESEF YOK BUDA HAYATIN GERCEKLERI

    Adsız

    11:50 ÖS