Şanslıyız

Doğru sanılan kararların hayatımızda ne gibi büyük yıkımlara sebep olabileceğini bir kez daha gördüm.Şanslı sayılabilecek azınlıktan olduğumu umuyorum.
Dışardan huzurlu görünen kişilerden birinin içindeki büyük kaosu hıçkırarak anlatmasını dinledim.Bir sırrın ağırlığını daha aldım omuzlarıma.
Çok irdelemeyin hayatı.Tiye alın, trajikomikmiş gibi yapın.
Koltuğumuza günün sonunda yığıldığımızda günün değerlendirmesini yaparken gülümseyebileceğimiz akşamlara..

6 yorum :: Şanslıyız

  1. Canımcım,

    Ne güzel bir temennide bulunmuşsun, gönlüne, eline sağlık! "Akşam başımızı yastığa koyduğumuzda, huzurlu uykulara dalabileceğimiz, sakin ve sağlıklı yarınlara!" diyerek, temennine katılıyorum ben de :o)

  2. Artemisciimm ne güzel tamamladın kelimelerimi..Bu cümleleri kuruyor olmamız bile sanırım şükretmemize yeter:)
    Bu arada bu blogta ilk defa sakinimsi bir yazı yayımlandı ismine yakışır..Değil mi?

  3. Bi laf vardır kimin bilmiyorum, duydum zamanında bi yerlerden.

    TANRIM,
    DEĞİŞTİREBİLECEĞİM ŞEYLER İÇİN CESARET VE GÜÇ,
    DEĞİŞTİREMEYECEĞİM ŞEYLER İÇİN SABIR,
    HER İKİSİNİ BİRBİRİNDEN AYIRABİLMEK İÇİN AKIL VER

    Umarım hepimiz bu ayrımı görebiliyoruzdur.

  4. Hepsinden az dozda var gibi hissediyorum.Umarım yanılmıyorumdur..
    Oşgeldin cotrokom..

  5. geç te olsa, oşbulduk...:)

  6. @ inte:

    Evet şekerim, gerçekten bloğun adına yakışır sakin bir yazı oldu.

    @ ceterele:

    Alıntı yaptığınız satırlar bir Hristiyan duasındandır. Adı, The Serenity Prayer'dır. Tamamı şöyledir:

    God grant me the serenity
    to accept the things I cannot change;
    courage to change the things I can;
    and wisdom to know the difference.

    Living one day at a time;
    Enjoying one moment at a time;
    Accepting hardships as the pathway to peace;
    Taking, as He did, this sinful world
    as it is, not as I would have it;
    Trusting that He will make all things right
    if I surrender to His Will;
    That I may be reasonably happy in this life
    and supremely happy with Him
    Forever in the next.
    Amen.


    --Reinhold Niebuhr