Yine Yol Göründü İnte'ye

Tebdil-i mekanın fazlası bunaltır.Bir de zoraki gidiliyorsa ömür törpüsüdür.

7 yorum :: Yine Yol Göründü İnte'ye

  1. nereye gidiyon gız? bana bak antalya ya gelicez dedikti, bizden kaçmıyon ya?

  2. Nereye yaaa?! >:-/

  3. Hohoooyy! Geldim bile jet hızıyla:)
    İnternetistciğim ne kaçması cicim.Planlar hazır, siz kaçmayın asıl:)Olimpostan erik de alalım ekle yapılacaklar listesine:P
    Artemisciğim Adana'ya gittim geldim:) Yine yedim bir sürü güzel yemek.Yarasın demeyeceğim, fazlasıyla yaradı:P

  4. Afiyet olsun inşallah bi gün hep beraber yemek te nasip olur:)

    Adsız

    12:18 ÖÖ

  5. Sağol wog balığım:) Balık yiyeceğim en kılçıksızından zaten unutmadım:)

  6. İntecim bak bu sıcaklarda yüklenme kendine, Allah muhafaza kurdeşen filan olursun bi de (annem öyle dirdi ben güccükken). :)

  7. Gezmek tozmak da bitti yemek yemek de Ezopcum:) Oturacağım artık evimde bir süre:)Ama hafta sonu kaçışları da alışkanlık yaptı bende:)