Bir Garip(in) Telefon Görüşmesi

-Buba, buba, buba, buba!
-Nasılsın kızım?
-İyiyim buba.Sen nasılsın? Naptınız bugün?
-Hiç kızım napalım.Kardeşin para istedi acil lazımmış ona para yatırdım.
-Ne acilliği varmış?
-Ayakkabı almış kendine.Ne zaman yatırayım dedim hemen dedi.Dur oğlum bir wc ye gideyim de öyle çıkayım dedim.Yok wc ye gitmeden yatır.Gelince gidersin dedi.
-Ahahahhaha!Neyse alsın bubam alsın.Biz alamadık o alsın.
-Kızım ne biçim söz öyle o.Sana hiç..
-Ben çektim kardeşim çekmesin buba.O rahat yaşasın.
-İnteeeeee..
-Biz yiyemedik o yesin biz giyemedik o giysin buba.Ahahhahaa!Tamam tamam kıcık edeyim dedim seni.
-Sen ne yaptın bugün?
-Ne yapayım bubam yaa.Çok sıcak piştim bugün.
-Kızım açsana klimayı.
-Yok buba açmam.
-Neden?Biz sürekli açıyoruz artık.
-Siz de kapatın bence.Para gidiyor.
-Baba parası harcarken iyi miymiş kızım?
-Baba ne demek istiyorsun sana yük mü oldum ben?
-Yok kızım ne zaman yük oldunuz dedim?
-Tamam buba ben anladım yaa.Aşkolsun.
-Üfff.
-Kikir kikir.
-Ne yiyeceksin akşam?
-Ne bulursam bubam.Gittim 1 ytl ye ot aldım onu yiyeceğim.
-Vah kızııımmm.Sana da yatırayım ben en iyisi.
-Yatırsana hakkaten.1 milyon ytl.
-Oldu.Sen de elin titreyerek mi para harcıyorsun kızım?
-Tamam buba yaaa.Uzatmayın.Siz aramıyorsunuz hiç ben arıyorum hep.Çok yazdı hadi.
-İnteeee!!
-Ahahahhahaahaha..
-Eşek sıpası..
-Öpiyem buba.
Çotttt...Çottt..

3 yorum :: Bir Garip(in) Telefon Görüşmesi

  1. Şu kardeşler hep hakkımızı yiyor,protesto edip birlik olalım:D

    Adsız

    11:01 ÖS

  2. @ inte:

    Cansu'ya katılıyorum valla, hatta benim hakkımı kardeşim bile değil, kedim yiyor! Mağdur durumdayım arkadaşlar! :-p

  3. Canımız sağolsun canlarım:) Onlara küçükken ettiğimiz işkencelerin karşılığını bu şekilde alıyorlar..
    Goddessciğim kedişine de feda olsun:)