Pasparnak

Hazır söz televizyondan açılmışken şu bulaşık makinası deterjanı, parlatıcısı, kirece karşı koruyucusu bilmem nesi reklamlarından da bahsedeyim.
Hangi ev kadını bulaşık makinasının yıkaması bittiğinde bir tane bardak alır da "Vaaayyy cıscıvlak olmuş bu kez.Çok mutluyum.En iyisi mi bir sırıtayım makinamdan altın çıkmışçasına!" der?Ne zaman triinnkk diye ses çıkararak parlar(!) bardak, tava, tencere?
Doldurursun makinayı, yıkar boşaltırsın.Ki bu son derece uyuz olduğum ev işlerinden birisidir.Zaten dizmişim bir ton zahmetle, boşaltacaksın bir de.Sonra tekrar doldur.Öeehh elimde yıkasam daha mutlu olurum.

8 yorum :: Pasparnak

  1. Ben bazen sıkıldığımda elimde bulaşıkları yıkıyorum,stres atıyorum:DD

    Adsız

    10:13 ÖS

  2. Üniversitede bir ara lakabım bulaşık makinasıydı.Arkadaşların evinde gittiğimde genelde kapı "geldi bizim bulaşık makinası" şeklinde açılırdı yüzüme.Genelde dağ gibi olan bulaşıktan gocunmazdım hiç.En sevdiğim hatta tek sevdiğim ev işi..

  3. gelin lan bize, anamı yok yere bulaşıkla filan yormayın. zaten biz erkekler sizin hoşunuza gidiyor diye size ev işi yaptırıyoruz, yoksa kıyar mıyız size hiç?

  4. Sen böyle lan de, o bulaşıklar yıkanıyor mu yoksa camdan tek tek fırlatılıyor mu görürsün..

  5. @ inte:

    Neden camdan atacakmışsın ki? Milletin kafası gözü yarılacak, başın belaya girecek! İşin mi yok? Esas, "lan" diyenlerin kafasında kıracaksın ki, işe yarasın kırman! :-p

  6. Camdan da atayım kafasına da atayım bence.İki tat bir arada:)

  7. Ya ben nedense o bakan hatun grubuna giriyorum İnteciğim. Acı ama gerçek bu. Ben böyle bir insanım. Amma velakin bakmamın nedeni her seferinde makinadan bulaşıkların sanki hiç yıkanmamışçasına çıkması. içinde biriken deterjan artıkları, analiz edemediğim bilimum garip parçacık bardakların içine yuva yapıyor. E haliyle temiz bir bardak gördüğümde sırıtıyorum pişmiş kelle gibi.:)

  8. Senin durumun bir istisna ama ezop:) Bakmanın bir amacı var.Sırıtmak uğruna değil makinanın gazabından korktuğundan bakıyorsun:)