Kutluyoruz Biz Hala

Bugün migrosta alış verişimizi sonlandırırken zenci gördüm ben.Ne kadar ilginç değil mi?(Öyle bir yazdım ki zenci gördüm biliyor musunuuuuzzz havasında.Neyse!)Yanında da uzun süre Almanya'da yaşayıp Türkiye'ye dönmüş havası sezdiğim bir Türk genci.
Şöyle bir senaryo kurdum:Bu zenci arkadaşımız 80'lerde 23 nisanda birkaç gün için Türk ailesi yanına yerleştirilmiş.Sonra unutulmuş, ailesi de umursamamış durumu..Bizim misafirperver ailemiz de kimse onlardan bunu almaya gelmeyince ses çıkaramamışlar, kalmış Türkiye'de.Ülkede hala birşeyler kutlanıyor sanıyor bu zenci.
Meraba nasılsın desen 23 nisan kutlu olsun diyecek garibim.Öyle bir sırıtarak geziyor ki başka bir açıklaması olamaz bu durumun.

5 yorum :: Kutluyoruz Biz Hala

  1. ehahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    Yiğit Özgür'den ya da Serkan Altuniğne'den bir karikatür karesi gibi olmuş. Çok da güzel betimlemişsin, pek güldüm. :o)

  2. :)
    Beni en çok güldüren iki isme benzetilmişim.Deymeyin keyfime:)

  3. Aslında biraz bizim ülkemiz için zor gibi bir zencinin yaşaması.Biz eşimle aslında en çok isteyimizdi bir zenci çocuk evlat edinmek ama sonra düşündük birde geri dönersek ileride okulda falan zorlanır olmaz yazık diye.Ama çok şirin oluyorlar bebekken anlatamam kapı komuşum zenci bir aile bazen şikayetçi olsamda çok sevimliler onlar farkında değiller ama sesleri inanılmaz çok çıkıyor ve bağırarak konuşuyorlar.Ne yapalım ama çok arkadaşım var zenci burda her ne kadar normal olsada çok zor onlar için başka bir ülkede yaşamak geçenlerde zenci bir Alman vatandaşı komalık ettiler naziciler zor yani.Almanlarında işine geliyor yabancıların gözü korksunda geri dönsünler diye pek sesleri çıkmıyor .Birde yemekleri inanın bana korktum zannettim adam pişiriyorlar insan eti gibi bir koku anlatamam sonra söyledikte bir daha yapmadılar allahtan neyse ama yinede severim onları

    Adsız

    2:08 ÖÖ

  4. @ inte:

    Nerelerdesiniz mirim? Özledik, sesiniz soluğunuz çıkmıyor, bize uzun gelen bir süredir!...

    @ volkanalabaz:

    Ben de bir dönem Çin'li bir bebek evlat edinmek istemiştim, bir kız bebek. Orada pek istenmiyor ya... Ama sorumluluğun o devasa boyutundan ötürü (sadece annelik, evlat edinme, single mom konularından değil, bir çocuğu kökleri ve vatanından koparma sorumluluğu) vazgeçmiştim.

  5. Ankara'mla hasret gideriyorum Goddess'cim..Az kaldı dönmeme..Siz de özlendiniz:)