Naber Belediye?

Elektrik faturasının son ödeme tarihinden geç gelmesi üzerine iş dönüşü evimi karanlığa bürünmüş, sinmiş bir halde bulmuştum bir sefer.Bir aydır da evde olmamam sebebiyle dikkatimi çekmemişti faturanın gelmeyişi.Elektrikle ilgilenen aranmadık kurum bırakmadıktan sonra attım kendimi belediyeye(bu arada belediye evimin tam karşısı).Sağolsun sevimli bekçi amcam bir çırpıda sorunumu halletmişti.
Bundan sonra her ihtiyaç halinde kendimi belediyeye atar oldum.Yüz buldum.Bir hafta sonu evden çalışmak için hiç çıkmama kararı aldığımda telefon ve dolayısıyla internet bağlantısı kesiliverdi.Yine ulaşılabilen her yere (alakalı/alakasız) telefon açtıktan sonra soluğu belediyede aldım.Bu kez onlar da bir çözüm bulamadılar.Eve geldiğimde apartmandan kaynaklı olan sorunu çözülmüş buldum.Ortalığı birbirine katan ben değilmişim gibi oturdum tabii.
Geçen hafta eve işten yaptığım yürüyüşlerimin birinde kaldırım kenarındaki ağaçların birkaç saattir sulandığını ve yarıdan çoğunun tabanının havuz kıvamına geldiğini gördüm.Süper tukinyaa.Yine belediyeye.
Bakın şurdan beri yürüyorum da, zaten suyumuzu dikkatli kullanmamız gerekir de,su azalıyor diye bangır bangır bağırıyorlarken bu ne de, bunlar kaç saattir sulanıyorsa gölet oluşmuş diplerinde de v.s v.s...Adamlar çok sabırlı ama takdir ettim.Tamam hanımefendi,haklısınız dedi, telsizle haber verdi hemen..
Bu hafta yine aynı yoldan, aynı ağaç kenarlarından ve aynı sıcakta ağaçların bir an önce büyüyüp gölge yapmasını dileyerek eve gelirken bir baktım yine sulanıyor ağaçcıklar.Psikopat seri cıngarcı teyze edasında diplerini kontrol ettim.Normal geldi durum bana.Belediyeye yan gözle baktım sessizce eve girdim.Sanırım saat 17:00 sularında belediye indirecek kepenkleri bu gidişle..

6 yorum :: Naber Belediye?

  1. @ inte:

    Canımcım,

    Ne güzel belediyeymiş orası öyle? Neresi acaba? Tahminim Kadıköy olduğu yönünde, en iyi çalışan belediye (güler yüzlü çalışanlar, web sitesi, online hizmetler/ödemeler etc.) orada çünkü!

    Ne de olsa, "Kadıköy'de yaşamak ayrıcalıktır..." :o)

  2. :)Antalya'da bir belediye burası..
    İstanbul'a taşınırsam Kadıköy Belediyesi karşısından bir daire beğeneyim o zaman kendime :)

  3. @ inte:

    Oh la la ma cherie! Ne güzeldir şimdi Antalya, sakın bırakıp da gelmeye kalkma buralara! Aman diyeyim... :o)

  4. ehehheh..
    Niyetim yok şimdilik şehir değiştirmeye zira yeni yerleştim..
    Tatil için tek tercih ama yaşamak için son tercih bence Antalya..Sevmiyorum..
    Tatil için beklerim her zaman:)

  5. Ya böyle bir ağaç sulama yerleri göl etme durumu da benim başıma geldi. Bizim fakültenin içinde köfte yapan bir büfe var. Adamlar açmışlar musluğu ağaç sulama gayesiyle yerler şapur şupur, hani biraz daha zorlasak bikinileri giyip atlayacağız suyun içine. Gittim kadına "bakın hanım efendi musluğu açık unuttunuz herhalde" dedim. Kadin ne dese beğenirsin? "yok unutmadık, ağacı suluyoruz". İşte o an bende şimşekler patlayıverdi gözler faltaşı "bakın ağacın dibi gölete dönmüş. Hem siz küresel ısınma diye birşey duymadınız mı? zaten yağmur yağmuyor suları dikkatli kullanmak gerekirken bu ne aymazlık" diyerek kadına kükremiştim. Kadının umru değil, aheste aheste gitti musluğu kapattı. Sonra da yağmurlar başladı :).

  6. Cahil olduğunuz kadar küstahsınız da!! demeyi hak etmiş teyzem..