Dergi.biz Kilo Yapar

Dergi.biz yayıma başladı.İki tatlı bela sayesinde kadroya dahil oldum.Olayı kavramak amacıyla sessizliğimi koruyup takipteydim bugüne kadar.
Özene bezene ilk yazımı hazırladım.Bu blogtaki hiçbir yazıya bu kadar zaman harcamamıştım.Gelin görün ki kader ağlarını örmüş de o ağlara sinek bile takılmış.Yem olmuş gitmiş.Taslak olarak kaydetmeye karar verdiğim yazım enter tuşuna basmamla birlikte bembeyaz bir sayfaya yem oldu gitti.Göz göre göre gitti 1 saatlik emek..
Biraz püskürdükten sonra attım kendimi dışarı.Bilincimi kaybetmiş olsam gerek.Kendimi elimde eklerle tekrar evde buldum.Şu an bir tane ekler sinirime kurban olmuş durumda.Kalan 4 tanesi bizim ne günahımız vardı diyerek bakıyor bana.Acıma duygum falan kalmadı.Yiyeceğim hepsini.

5 yorum :: Dergi.biz Kilo Yapar

  1. benzer bi şeyi ben de yaşamıştım... bi kaç saat içinde, limkler vererek, fotolar ekleyerek hazırladığım yazım bi anda bilgisayarın kilitlenmesiyle tarih oldu... peki ben ne yaptım; yazdığım metni, verdiğim linkleri unutmadan önce, hemen tekrar yazdım :) tavsiye ederim ;)

  2. @ inte:

    Efendim öncelikle hemen tebrik edeyim: hayırlı uğurlu ve uzun ömürlü bir dergi olsun! :o)

    Ardından da, freelancer'ın yorumuna hiç ama hiç katılmadığımı belirtmem gerekiyor. "Yazılan metni, verilen linkleri akılda tutmaya çalışmak ve yeniden yazmak" gibi "yeşil sahalarda görmek istemediğimiz hareketler"e ne gerek var?!

    Yapılacak işlem belli:

    Microsoft ve Microsoft ürünlerini hayatından çıkarıp atmak!

    Bir sonraki adım ise, PC'ye, laptop'a -bana göre- Linux dağıtımlarından en basit ve kullanışlısı olan Ubuntu yüklemek!

    Bir kez Linux'a geçildi mi, Microsoft'lu günler anımsanmak bile istenmiyor! Bizzat yaşayıp, deneyimlediğim için bu kadar kesin konuşuyorum!

    Üstelik Linux'ta tek bir browser'ın esiri değilsiniz, seçin beğenin: Firefox, Mozilla, Opera, Epiphany, Galeon, Konqueror.

    Tercih sizin: Microsoft ve ürünlerini kullanmaya devam edip, ahlayıp vahlayarak mı geçireceksiniz günlerinizi? Yoksa Linux dağıtımlarına geçip hem kendinize hem de PC/laptop'unuza huzur mu vereceksiniz?

    Konuyla ilgili olarak kimi önemli makaleler şurada:

    Windows XP’den Windows Vista’ya Neler Değişmiş Olabilir?

    Internet Explorer 7′nin Getireceği Tasarım Masrafları

    Linux Microsoft Savaşında Danalardan Birinin Kuyruğu Kopuyor

    Microsoft Mızıklıyor

    Microsoft’un Davalı Olmadığı Bir Ben Kaldım

    İyisi mi, siz Osman S Börütecene'nin kişisel bloğuna bir uğrayın, hazır gitmişken de Microsoft'u site içinde aratın ve okuyun...

    Sevgilerimle :o)

  3. goddess artemis ve freelancer, kendi görüşlerinizi kuntak inte ye yardımcı olmak baabında paylaşmışsınız ama asıl suçlu kendisidir. olay anında ben de oradaydım, benimle konuşmak için alelacele yazmaya çalıştı; e tabi sonra da bir ufak bir hata ile bütün yazısı yok oldu. tabi her ne kadar ben bunun bu yönde geliştiğini söylesem de kabak yine benim başıma patladı, suçlu ben oldum. nalet olsun ya!

  4. Off o duygu çok kötüdür efem. Ben de bir paranoyaklık oluştu o yüzden. Yazı ve yorumları yollamadan önce CTRL-A ve CTRL-C ile bir kopyalıyorum.
    Bunu mutlaka yapıyorum. Bu şekilde siteden veya benim bağlantımdan ve hatta browserdan kaynaklanacak saçmalamalarda saç baş yolmuyorum.

    Hatta ClipCache diye bir program kullanıyorum. Tüm copy'lediğim şeyleri logluyor. Tekrar Ctrl-C yapınca öncekiler de duruyor.
    Tavsiye ederim.

    Bu arada dergi.miz'e hoşgeldiniz.

    Eveet bu yorum da burada biterken CTRL-A ve CTRL-C :)

  5. @free:
    Yazının gitmesinden sonraki ruh haliyle cümlelere aynı tadı vererek yazmam imkansız freecim:)bir de timmiiieeaaaa..

    @Goddess Artemis:
    İyi dileklerin için dergi grubu adına teşekkür ederim:)
    Tavsiyelerin üzerine hemen teknik destek birimimi (kardeşim) aradım.Çünki özürlüyüm bu gibi konularda ciddi ciddi:)Ne biçim birşey kurmuşsun bana, bak bana Ubuntu tavsiye edildi, sen anlamıyorsun bu işlerden homur momur dedikten sonra tamam uzatma akşam konuşuruz cevabını aldım.En iyisi mi linkleri bir de ona göstereyim ben:) Öperim:)

    @Özgür:
    Bahsettiklerin tamamıyle yalan.Seni elimin tersiyle bir köşeye ittim ve yazıma yoğunlaştım ben..Ama tabi ki yine de herşey senin yüzünden..

    @Wrzl:
    Her zaman her ihtimale karşı bir taslak alırım birşeyler karalıyorken..Bu kez soldan çalıştı.Zayıf anımda yakaladı beni.Nihahhaa efektim bile hazırdı.