Kutsal Jürilerimiz Varken..

Çocuk sahibi olunca ona hiçbir öğütte bulunmamaya karar verdim.
15inci yaş gününde izlemesi için bir cd hazırlayacağım.Ona öğüt vermeyeceğime söz vererek başlayacağım cd ye.Öğüt verme gafletinde bulunursam beni dinlememesini, birazdan izleyeceklerinden kendisine ders çıkarmasını isteyeceğim.
Sonrasına ise Popstar Türkiye, Popstar Alaturka ve diğer Popstar serilerinin, Ünlüler Sirki, Buzda Dans ve hatırlayamadığım diğer toplumda kültürel patlama sağlayan programlarının jürilerinin şimdiye kadar yaptığı değerlendirme/yorumlarını derleyeceğim çocuğuma.
Ebeveynlerimizin zamanında yoktu bunlar.Nasihat dinlemekten haz etmeyen çocuklar olduğumuz için çok zordu bizleri yetiştirmek.Büyüklerimiz bize kendilerini dinletemedi.Biz de inat ettik umursamamakta.Bu sebepten çok başarılı adımlar atan bir nesil olduğumuzu sanmıyorum.
Şimdi çocuk büyütmek de kolay hayatta başarılı olmak da..

3 yorum :: Kutsal Jürilerimiz Varken..

  1. @ inte:

    Sevgili Kardeşim,

    Küçüklere paylaşmayı ve kardeşçe yaşamayı, alçakgönüllülüğü, önce kendine ve ardından çevresindeki her yaratılmışa (insanlara, hayvanlara, bitkilere, hatta yapımlarındaki emekten ötürü eşyalara) saygı ve sevgi duymasını öğretmeliyiz ki; bu tip aşağılık olaylar hiç yaşanmasın!

    Bu eğitimi ve terbiyeyi doğru alan çocuk (yani dinle, Tanrı'yla, yasakla, ayıpla büyütülmemiş çocuk) zaten ne o programları izler, ne de o jürileri tanır.

  2. Zaten senin yazını okuduktan sonra taslakta bekleyen bu yazıyı yayımladım..
    Ne denebilir ki?

  3. merhaba inte. acil olarak bana ulaşırsan çok sevinirim.

    Adsız

    7:52 ÖS