Biri Bana Da Anlatsın

Dün gece evimin önünde bir grup genç toplanmışlar, davullar, zurnalar, halaylar eşliğinde zıplaşıyorlar falan filan..
İlk başta algılayamadım.Balkona çıktım.Elimle noluyor gençler işareti yaptım.Başladılar lay lay lay... şampiyonsun sen bilmem ne.Yok dedim abartıyorsunuz, ne haddime.Bir de bana renk yakıştırmışlar sanırım.Bir grup sarı diye bağırıyor, diğeri lacivert.Yok dedim, ben yarın pembe-beyaz konseptini uygulayacağım.Yok dediler illaki sarı giy, lacivert giy.
Yapmayın etmeyin, komşular çıkacak şimdi dedim.Hararet yapmışsınız siz dedim.Sakinleştiler bir süre sonra.Dağıldı coşmuş kalabalık..

4 yorum :: Biri Bana Da Anlatsın

  1. @ inte:

    Sevgili Arkadaşım,

    Hala bu tip lümpenliklere şaşabilmeni, kalbinin/ruhunun/beyninin temizliğine bağlıyorum. Oysa, Üstad-ı Azam anlatmış onların ne olduğunu, bak:

    Anca Girersin

    Yeter! Söz Lümpenin!

    Ben ki, yıllar yılı bu sesleri/sözleri duymamak uğruna, sokaklarda kulağında walkman/discman/ipod'la dolaşmış birisiyim. Ciddi bir işitme kaybına uğramama mı yanayım, yoksa defalarca bir aracın çarpmasından tesadüfen kurtulmama mı sevineyim, bilmiyorum! "Bilmiyorum Altan, bilemiyorum!"

  2. @Goddess Artemis
    Aynı sesleri duymamak için aynı davranışı seçmişiz..Ben buna gözlük/lens takmamayı ekledim.Bunları bir de görmemek için..
    Şimdi müziksiz, lenssiz yola çıksam da görmüyorum..Duymuyorum..Kendi kendine organizmam savunma geliştirdi sanırım.Ya da direnç kazandım en çarprazından..

  3. @ inte:

    Senden aldığım cesaretle podcast işine devam ediyorum, sağol varol! :o)

  4. Asıl sen sağol varol da hep dinleyelim sesini:)