Kayıp Giderken Ne Güzeldi

Attığımız ilk adımda duyduğumuz heyecanı şimdi de her adım atışımızda hissedebilsek.Hatırlamamız imkansız ama tahmin edebiliyoruz bu heyecanı bir bebeğin ayakta zar zor dururken ilk adımındaki sevincini gördüğümüzde.
Hep eski heyecanı duymak istiyorum yaptığım herşeyde, gittiğim her yerde, ettiğim her muhabbette, kısacası attığım her adımın ilk adım heyecanı vermesini istiyorum.
Hafta sonu gezmesinden sonra eve dönerken bir sessizlik anında, geçirdiğim iki günden beklediğim kadar keyif alıp almadığımı düşündüm.Bunu düşünmeye daldıysam cevap bellidir aslında.Tatmin etmemişti beni bu iki gün.Anlara çok değer verdiğimizden midir, fazla anlam yüklediğimizden midir nedir doruğa ulaşmamız her seferinde artan bir ivmeyle düşüşe geçiyor.

Olsun.Yaşanacak daha çok ilk var.Heyecanımız onlara saklı kalıyordur belki de..


Alakasız olacak ama geçenlerin salladığı hamak keyfimi paylaşmak istedim.

5 yorum :: Kayıp Giderken Ne Güzeldi

  1. Doğru söylüyorsun ilklerin yeri her zaman farklıdır. İlk yürüyüşün, ilk aşkın, ilk öpüşmenin, ilk tatilin...Bu farklılık sadece ilkliğinden kaynaklanmıyor bence beklenti geliştirmeden birden bire ortaya çıkmasından da kaynaklanıyor. İlk tatilin nasıl bir şey olacağını bilemiyorsun, oysa ondan sonra geleceklere ilişkin az ya da çok bir izlenimin oluyor. Geliştirdiğin beklenti acaba yeterince zevk aldım mı? Önceki zevklerimle uyuştu mu sorusunu da beraberinde getiriyor. Bilmiyorum çok mu saçmaladım İntecim? :)

  2. Doğru söylüyorsun tatlım ne saçmalaması:) Aynı şeyleri yaşadıkça aldığımız tadın her seferinde biraz daha artmasını, yine bize heyecan vermesini istiyoruz.Beklentilerimizi minimumda tutmalıyız.

  3. Alakasız bir yere yorum yazdım canım ama önemli silersin istersen ama herkes görsün ki ben sanmasın tamam mı ?

    Ben geldim tatilden bu arada benim adımı kullanarak sağa sola pis yorum bırakanlar var aman dikkat bunu oku lütfen olur mu çok önemli arkadaşım http://www.edasuner.com/onemli/

    Adsız

    4:19 ÖÖ

  4. Bu konuda Spidey'i kendine ornek alabilirsin. Batman'den yedigi her dayagi sanki ilkmis gibi karsilayabiliyor. Ehehehehe...

    - Batman Severler Dernegi Bas Piskoposu Mak100.

    Adsız

    11:31 ÖÖ

  5. Edacım hoşgeldin.Bir daha bizim tarafa geldiğinde haberim olsun:)Nedir alıp veremedikleri seninle anlamadım ama artık sen önemseme bırak adına istediklerini yapsınlar.Seni takip eden ve üslubunu az çok anlayan insanlar zaten senin ne yazıp yazmayacağını bilirler.Umursamazsan vazgeçeceklerdir.

    Sevgili piskoposum spiderman e hitap etmeyi öğreneceksin..Nihahahaaha..Senin de spiderımla alıp veremediğin ne anlamadım ki..Tamam batman ı da seviyoruz ama asla spidermanin yerini tutamaz gönlümüzde..(Hımmm dolaştın ya..)