Bileğinizi Ekrana Sürtün Lütfen

Geç kalmış ama hiç unutulmamış bir mimi daha cevaplıyorum.Gaykedinin başlattığı yeni akımın konusu etkilendiğimiz, unutamadığımız kokular..Meralalabaz hatırlamış sağolsun beni bu kez:)
Yediğim içtiğim herşeyi koklarım.Buna su da dahildir.O yüzden köpek kadar gelişmiş bir burna sahibimdir.Bunu söyleyince aklıma geldi.İlk kez gittiğim arkadaşım bu özelliğimi bilerek beni mutfağa yönlendirmişti eve girer girmez.Kaç zamandır bir koku var,neyden kaynaklandığını buluver bir diyerek..Buzdolabının motorundan kaynaklanabileceğini söylemiştim de ilk önce şaşırıp sonra da servis çağırmıştı.

Baba evim kokusu, yeni biçilmiş çim kokusu, bebek kokusu, yeni alınan kitap kokusu, çocukluğumuzun sakızı tipitip kokusu,bebek aspirini kokusu,deniz kokusu,karamel kokusu vazgeçemediğim kokularım..Bir de tanımlanamayan ama hep birşeyleri çağrıştıran kokularım vardır herkes gibi.Elimde olsa çerçeve içinde alanlar bırakıp bileğinizi sürtmenizle kokuları hissetmenizi sağlardım:)


Mimlemek zor.Ezopcum müsaitseniz size pas atalım:) Bir de mime dahil olmak isteyip de mimlenmeyen blog yazarı varsa kendini benim tarafımdan mimlenmiş kabul edip oyunumuza dahil olabilir.
Snıf snıff..

Ekstra:Eski kokulu silgilerimiz vardı bir de.Bugün Özgürcüm hatırlattı.

4 yorum :: Bileğinizi Ekrana Sürtün Lütfen

  1. http://www.ideefixe.com/kitap/tanim.asp?sid=JTOV0JHRPK1UJ6XPPEHR

    Bu kitabı okudun mu?

  2. Okudum cıtrıkım ama filmini izlemedim hayal kırıklığından korktuğumdan:)

  3. Canım yeni fark ettim beni mimlediğini, mimlenmesem de bu konuyla ilgili yazmayı düşünüyordum. Birazdan işleyiveririm. Saygılarrr.:)

  4. Teşekkürler ezopçum..Seni özellikle belirttim.Ucu açık bir mim bıraktım:) Yazan olursa linkini buraya koysa bari haberimiz olsa:)