Mim Ki Üç Dört:En Güzel Yalanlar

Sevgili Goddess Artemis ve sevgili ezop hanımlar incelik etmişler bir olup bir mim akımında daha beni hatırlamışlar.Şu ve şu şekillerde kendi vazifelerini başarıyla tamamlayıp topu bana atmışlar.
İki kişiden pas almak bir yandan sevindirici bir yandan da ikisi de topu bana attığına göre "ben bu bu kadar yalancı mıyım huleeyynn?" diye düşündürücü.Hımm?!!?
Konuya giriyorum neyse.Ciddiye aldığım, önemsediğim insanlara yalan söyleyemem değil söylemem.Ama varlığıyla hayatımda bir sıfır kadar yer teşkil etmeyen kimselere söylediğim yalanları da umursamam.Onlara yalan söylemek kötü, günah, cıs, kaka gelmez bana.
An itibariyle aklıma gelen ve gülümseten bir yalanımı paylaşayım da görün ne pislik bir bloggerla muhatap olduğunuzu :)
Üniversite birinci sınıftayken devamsızlık hakkımın kalmadığı, hatta çoktan geçtiği bir dersten kaçma planlarında kapının önünde volta atarken hocayla yüzyüze gelmiştim.Kaçma sebebim de şenliklere erkenden katılıp eğlenip coşmaktı.Sabahın 9 undaki derse merakım değildi beni o gün okula getiren."Hocam" dedim, "benim dersten çıkıp şenlik alanına gitmem lazım.Ben dağcılık klübündeyim ve orda görevliyim fakültemiz adına."Hakikaten klüpteydim ama tabiki bir zorunluluk, fakülteyi temsil falan yoktu ortada.Hoca "Aaaa, sen dağcı mısın? Ben de yamaç paraşütü yapıyorum.Her tatilimde şuraya, ordan buraya geçerim." şeklinde bir gaza geldi ki sormayın.Aldım ben işareti üzerine gittim."Hocam gerçekten mi?Harika hocam.Bizim kulüple de gelin hocam.Sizi de götürelim hocam faaliyetlerimize.Sizin gibi hocalara ihtiyacımız var hocam..."Gereken gazı aldıktan sonra "Tamam, hadi izin veriyorum sana geç kalma sen." dedi ve yolladı beni:)
Bu mim ne kadar yalancı olabildiğimi de gösterdi bana.Sürekli aklımda yalan sahnelerim belirmeye başladı.Ne kadar yalancıymışım ben..
Söz mak100 ve HüseyinAlkan' da...

10 yorum :: Mim Ki Üç Dört:En Güzel Yalanlar

  1. yalan atmakta beceri ister, elin yüzün değişmicek kardeşim,kaşını gözünü kaçırmıcaksın,doğal olcak herşey ki yesin muhterem.. işte ben bunların hiçbirini yaşamamak için değişik bir yolla yalan atim dedim..

    geçen yıl bu zamanlar antalyaya gitmiştim...görüşmek isteyen bir arkadaşım vardı ama benim zamanım yoktu..aslında zamnım da vardı ama başka birşey için kullanıcaktım seninle görüşemem şunu yapıcam diemedim..bu arkadaşım ablamla da haberleştiiği için ben işi garantiye alim dedim..ablama msj attım. dedim abla x le konuşursanız benide sorarsa oralet antalyada çok kalmadı ankaraya geri döndü de taam mı aman diim he izmirde olduumu söleme die güzeeel bi msj yazdım ..aynı zamanda da durumu yanımda olan arkadaşıma anlatıyordum.. ben x x die die o msjı ablam yerine x e gönderdimi iletiden anladıım dakikada allaaah dierekten kendimi yataa attım...sonarası tabi yalan üstüne yalan..bi defa başladın mı bu işe gerisi gelio elde diil..

    intecim çenem düştü biliorum ama ilk defa yazmamın şerefine artık kabul bıyır yafrımmm..

    Adsız

    10:34 ÖS

  2. Ah canımın içicim dilediğin kadar yaz..Bu olayı hatırlıyorum ben..Benim de haberim vardı durumdan ama iş bana yansımadan zaten sarpa sardı..Bir yalan hiç bu kadar rezil bir hale getiremez insanı..Sen gelince bloga aklıma geldi seninle de sağlam iki yalanımız var hala sır bizde :)) Bozacım benim öpüyorum:))

  3. yalancıııııııııııı yalancıııııııııığ yalaaaaaaaaaaaaaaaaancıııııııı yalllllllllllllaaaaaaaancııııııııığğğğğğğğ

  4. Şöyle bir bakayım dedim sayfa sayfa mim heryerde. Ben bu konuya son verdim. 8 ayrı pas geldi yazdım ama pas atmadım malum içimiz dışımız mim oldu site konsepti dışına çıkar olduk. Hem bu mim olayını yabancılar başlattı ve ayda bir mim ne bu böyle cılkını çıkardık hemen. Kimse alınmasın darılmasın ama herkezde aynı konularına farklı görüşler iyi güzel de arkadaşlar sizler doğaçlama yazılar yazınca inanın bizler bunları okumaktan daha çok zevk alıyoruz :)

    Adsız

    3:21 ÖÖ

  5. Bu mim olayının sıktığı konusunda haklısın eda..Bir ikiyken iyi hoştu ama neredeyse mimden başka birşey yazamaz olacağız yakında.Benim cevaplamamın sebebi ise beni mimleyen bloggera verdiğim değerden başka birşey değil:)
    Şimdi cevaplayacağım bir mim var görünürde..Onu da kendimi iyi hissettiğim ilk anda yazacağım:)

  6. Olsun, ben yine de sana hiç yalan atmayacağım, hep doğruları söyleyeceğim.

  7. Özgürcüm seni özlemem için yeterli süre geçti..Hadi çık ortaya artık..

  8. İntecim "Benim cevaplamamın sebebi ise beni mimleyen bloggera verdiğim değerden başka birşey değil:)" demişsin ya, valla beni ne kadar bahtiyar ettin bilemezsin, duygu seli yaşadım ekranın karşısında dakikalarca... Senin az yalancı olmadığını önceki yazılarından zaten biliyorduk da bu üstüne ayva tatlısı gibi geldi :D. Şaka bir yana merak ettim yahu, giriyorum çıkıyorum senden tık yok. Dedim bu kız aldı başını bir mahrumiyet alanına gitti, kayıplara karıştı. İnsan bir haber eder değil mi ya?

  9. Ezopum vallahi insan bir sözle ne kadar mutlu oluyor değil mi şu aptal kutusu 2 yolunda ilerleyen makina karşısında dahi..Seni mutlu ettiğime sevindim cicim:)Gerçek düşüncelerimdi inan..
    Kayıplara karışmadım aslında hepinize hergün uğruyorum..Atıp tutuyorum:) Bir haftadır hastalıkla uğraşıyorum yani hasta olmamak için direniyorum..O bakımdan çok içiçe olamadık tatlım..Vücudumun inadına inadına gidiyorum, birşeyim yokmuş gibi takılıyorum:)Ama atlattım gibi..Yani döndüm sayılır blog camiasına:)

  10. Döndüğüne sevindim İntecim. Bu hastalık illetine teslim oldun mu gözünün yaşına bakmıyor zaten. O yüzden pozitif düşün pozitif olsun, her daim gülümse zinde kal vs. vs. felsefesine uyacaksın ki sağlığını muhafaza edebilesin. Ucuz atltmışsın, Antalya'nın sıcağında hiç çekilir durum değildir hastalık sanırsam (bazen insanın çekesi de geliyor da, kısa bir hastalık tatilinde evde o yatak senin bu kanepe benim dolaşmanın zevki de başka :). Lafı fazla uzattım eni konu bir geçmiş olsun diyeyim derken: