Ezerim Seni ve İnte

Kadrolu sivri sineğim Ezerim Seni ve ben çok iyi anlaşmaya başladık.Eşini eve gelen misafirlerden biri yanlışlıkla öldürdü.Ona da alışmıştım çok ama ölenle ölünmüyor.Ezerim Seni'yle hayatımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.Yemek yerken asla yanıma gelmiyor ama yemek bitip de koltuğa geçtiğim zaman hadi televizyonu açalım İnte diyor.Bu esnada o da yemeğini yiyor.Televizyon seyrederken ayacıklarımdan kan höpürdetmeye bayılıyor.
Eşi ölmeden önce bir arkadaşlarını getirmişlerdi eve.Üzgünüm eve arkadaş getirmeniz yasak dedim onlar görmeden öldürdüm.Çünki haddini bilmemişti.Sehpada duran bardağımın içine girmiş.Ben de üzerini kapatıp orda yaşamaya mahkum ettim.Birkaç saat sonra intihar etmiş.Sorumlusu benim kabul ediyorum.
Ezerim Seni'nin (ona en çok böyle hitap ettiğim için ismi olmasına karar verdik) uyku problemi var.Ben uyumak istediğim zaman kalkıp onunla vakit geçirmemi istiyor.Bir süre vızıldıyor.Bazen sinirlenip elimin tersiyle çarpıyorum suratına.Sabah gönlünü alıyorum ama.
Tuvalet eğitimi bile var.Böyle ev hayvanı zor bulunur.Ortalığı batırdığını bir kere bile görmedim.Tavsiye ederim siz de besleyin bir sivri sinek.Eşi ölmeseydi ben çiftleştirir yollardım yavruları biraz büyüyünce.Ya da dişi sivri sineğiniz varsa gelin çiftleştirelim.

5 yorum :: Ezerim Seni ve İnte

  1. Bi katil gördüm sanki:)

  2. Aksine Wog..Hayvan sever birini görmen lazım..

  3. Ask olsun dostum benim:)Ezerim seni yi dul bırakmısın:)Ama senin hayvan sever oldunu biliyorum tabi yoksa benim gibi bi wogbalığını severmiydin:)

  4. Hayvanım ben....

  5. Estafirullah cıtrılım..Seni de seviyorum hem gerek yok bunlara:)