Bir Halüsinasyonun Getirdikleri

Adım kadar eminim diyerek söze başlayacaktım ama hafızama güvenmediğimden dolayı binbir tereddütteyim.Adım kadar emin değilim ama geçen haftalarda İstanbul'dan sonra Antalya, Alanya ve Kemer'de Redd konseri olacağını gördüm nette gezerken.27 Temmuz Antalya, 28 Temmuz Alanya ve 29 Temmuz Kemer'de olmaları gerekiyordu.Bu konser haberini görür görmez arkadaşıma dedim ki "Arkadaşım arkadaşım Kemer'e Redd konserine gidelim mi?"."Mutlu olmak için nınıınıınııı mı?" dedi."Arkadaşım arkadaşım yazıklar olsun senin müzik bilgine ama evet onlar" dedim.
Cumartesi günü akşamı Olimpos'tan yola çıkıp Antalya'da konakladıktan sonra pazar günü Kemer yolundaydık.Migren tipi baş ağrısı, iki günlük beden yorgunluğuna rağmen attık kendimizi Kemer'e.Peki nerdeydi bu Kod Bar?Ona buna sorduktan sonra saçma sapan tariflere ve hissiyatımıza göre bir kaç bar gördük.Bar barı tanımaz mı?Tanır dedik.Bir dövmeli hödük amcaya sorduk.Dialoga bakın şimdi.
-Pardon iyi akşamlar Kod Bar diye bir yer arıyoruz.
-Kol Bar var.O da burası.
(Cool Bar demek istiyor amcam.)
-Kol değil Kod Bar arıyoruz biz.Ke Oo De.Redd konseri varmış orada.
-Ret?
-Redd.Bir Türk grubu.
-Türkü bar arıyorsanız siz bilmem neresi var.Orası güzeldir.
-Yok türkü bar aramıyoruz.Teşekkürler.
Kaçtık amcanın yanından.Bir iki adım sonraki mekanın önündeki gençlere yöneldik.Bunlar genç bilirler konser dedik.
-İyi akşamlar.Kod Bar varmış burda.
-Kod baaarr.Yok burda öyle bir yer.Siz nasıl bir eğlence yeri arıyorsunuz?Yardımcı olayım size.Canlı müzik var burda.
-Yok sağolun.İyi akşamlar.
Aradık taradık ne Kod Bar bilen var ne konser.Arkadaşım yenilgiye dayanamaz.Sen iki haftadır bunu bekliyorsun.Bulacağım ben konseri dedi.Yılmadı.Kemer turu yaptıktan sonra evimize dönmeye ikna ettim zar zor.Mutlu olmak içiiiinn sevmek içiiinnn dedik döndük.Beraber başka şarkılarını söyleyemiyorduk çünki.Olsun bir dahaki sefere çalıştırırım arkadaşımı.
Canlı dinleyemedik ama seviyoruz hala Redd'i.

3 yorum :: Bir Halüsinasyonun Getirdikleri

  1. Redd'in İstanbul Beyoğlu Getto'daki konserinden birkaç görüntüye şu linklerden ulaşabilirsin:

    Redd Konseri I

    Redd Konseri II

    Redd Konseri III

  2. Aşkolsun Artemiscim.Zaten içimde kalmış Redd konseri havası senin yaptığın reva mı şimdi?

  3. abla bi abaküs al be abla hadi be ablam, bak elimde iki red konseri var alırsan onlarıda vericem sana, hadi aplam gözünün çapanı yiyim hadi beee....