Sepetimde Bebekler

Bisiklete binmek istiyorum.Önünde sepeti olan mor bir bisikletim olsa pek şahane olur.Atarım kendimi dağa bayıra denize..
Durmadan arabasını bir yerlere çarpan, sürten, yollarda kalıp imdat çağrıları yayan, beyaz atletli ve göbekli adamlarla yollarda bekleşekalan arkadaşıma (bugün itibariyle arabası abisi tarafından satıldı.) "bisikletin yok muydu senin?" dedim."Yok, ama bu gidişle arabam satıla satıla elimde ancak bisiklet alacak param kalacak." cevabını aldım.Hemen dedim ki "arkadaşım arkadaşım benim de zaten elimde ancak bisiklet alacak param var.Gel alalım ayağımız yerden kesilsin."
Sonra araya kırmızı emzikli, emziğiyle aynı renk tonunda ayakkabısı olan sevimlilik abidesi birşey girdi.Emziğiyle sırıta sırıta koştu bize doğru.Laf kaynadı gitti.Yanında sarışın yaşıtı.Sarışın yaşıtının suratına bakmadım.Pişmemiş gibi gelir sarışın çocuklar.Bak şimdi bunu buraya yazarken ne kadar pisliksin o da bir çocuk o da bir sevimli birşey diyorum kendime.Ama sevmiş numarası yapmak daha çirkin bir tavır gibi geliyor bana.
Ortaokul arkadaşım da dün doğum yapmış.Hafta sonu onu ziyaret edeyim en iyisi.Bisikletimin sepetine bebeği koyup gezdircem.Annesinin izin vereceğini sanmıyorum gerçi.En iyisi mi bir bisiklet alayım, bir de çocuk..
Ne çıkardım şimdi bu yazıdan.Hiçbir şey..
Her zaman anlamlı birşeyler karalanmaz.Aklımdan geçenleri döktüm bir seferde.Kelime hatası yapmışsam da geriye dönüp düzeltecek değilim..

5 yorum :: Sepetimde Bebekler

  1. Ben bu yazıdan şunu anladım: "senin bebeğin gelmiş!" Yani bebek yapasın, doğurasın, bakasın gelmiş. Tanrı akıl fikir versin diyorum! Geçtiğimiz hafta sonu benim cimcime yeğenime de anneannesi(annem) pembeli/morlu bir bisiklet almış. Pek yakında bloğumda görürsünüz fotolarını.

    Bir de podcast koyuyoruz, dinleyen eden yok, iyi mi?! :-p

  2. Ah Artemiscim zaten bebek manyağıyımdır.Öyle yolda sokakta görsem kucağında bebekli bir kadın gidip sorasım gelir benim olsun mu diye:)
    Kim demiş podcastlerini dinlemiyorum diye bakayımmmmm..Kim deemişşş?Yakarım bloglar alemini yakarımm..

  3. Ya ben öyle yolda bebek görünce mayışan, ay ne şeker şey diyen biri olmamıştım şu zamana kadar. Ama ne zaman çocuk istemeye başladım ve bu çocuk sahibi olma işinin çok da kolay birşey olmadığını anladım işte o zaman yolda belde minik insancıkları görünce içimde birşeylerin cız bız ettiğini fark ettim. Ağzı açık ayran delisi gibi bakakalıyorum şimdi bebeciklere. Kullandığım hormon iğnelerinin bir etkisi olabilir mi acaba? İnteciğim bu soru sana...
    Goddesscim sen podcast koyarsın da biz dinlemez miyiz, hemen uçuyorum şimdi senin mekana..

  4. Tesadüfe bak, bende bi bisiklet alıyım diyip duruyorum kendi kendime.... :)

  5. Ezopcum ben de öyle değildim.Adeta köpek pisliği görmüşçesine tiksinerek kaçardım bebeklerden, çocuklardan..Yaş ilerledikçe midir nedir(itiraf) erişemediğim ciğer oldular şimdi..
    Ceterelem pamuk helvam az daha bekle, beraber alıp bineriz:Ç