Bir Düğünden Hafızada Kalanlar Dialoglar

E:Yanımıza makyaj malzemesi alacağımıza off alsaydık ya..Offf yaa!
Kır düğününde olası sorunlardı bunlar ama E haklıydı.

E:Alın şu telefonlarınızı çantamdan.Çanta kapanmıyor.
İnte:İnsan daha büyük bir çanta alır,ver yaa elimde taşırım ben.
E yine haklıydı.Çünki ben ve G nasıl olsa birimiz çanta alır yanına diye bir diğerimize güvenmiştik.

E:Ebeni yaa!
Çakmağı yakamamıştı esintiden.

İnte:Bir oynak olamadık.
E:Valla yaa üff..
Gecenin sorunlu tipi E gibi görünüyor.

G:T' lara geç gitsek olmaz mı yaa?
İnte:Geç gitsek olmaz da, hiç gitmesek olur.

İnte:G topuğum çamura girdi ulen.
G:Çek çek benim ki de girdi.
Görülen o ki şıkırdak da giyinemiyoruz.

İnte:Bu dj ne ....... (bip var burda) çalıyor.
G:He yaa.Sen olucaktın ki dj.
İnte:Bir cd hazırlayıp verseydik şu gariban .....'ye.

İnte:Dışardan gören aman ne hanım kızlar, pek de kibarlar der bir de konuşmayı duysalar.

E:İnte yaa kimse yemiyor birşey.Ben acıktım.
İnte:Ya boşver.Başlayalım biz.İçmiyor da kimse birşey yalnız.
E:Söyleyelim mi ki garsona?
İnte:Bakar mısınız?

Arkadaşlarımız gelir.Bizden birinin yanında sevgilisi ve sevgilisinin bir arkadaşı.G kendinden gayet emin o "bir arkadaş" dediğim şahısa;
G:Aaaa merhaba!Siz T'nın kocasısınız değil mi?
Çocuk:Hı?
G:Hoşgeldiniz.
İnte:Puhahahhahahhaaa..O değil G sus allasen.

G ve ben topuklarımız toprağa bata çıka fotoğraf çekme telaşındayken;
Bir düğün teyzesi:Kızım çekil, göremiyoruz.(Popomu dürterek.)
İnte:Hı?
G:Haydi gel İnte oturalım en iyisi.
İnte:Dur dur şu masanın önünden çekeyim en iyisi.
Başka bir düğün teyzesi:Çekilir misiniz?
İnte:G yürü yürü kaçalım.
G:Dedim ben sana.
İnte:Arkadaşım evleniyor benim.İki dakika görmesinler bana ne.Çektim ki ben.

Canlarıma sonsuz mutluluklar..

5 yorum :: Bir Düğünden Hafızada Kalanlar Dialoglar

  1. inte çekil, fotoğrafını çekicem :)

  2. İntecim zor bir düğün faslı olmuş anlaşılan.Ne diyelim darısı başına dert almaya gönüllü olanların başına!

  3. Cıtrıkom nadir bir olay ama dediğini anlamadım:)Sanırım uykusuzluğun verdiği sersemlikten kaynaklı bir durum bu..
    Ezopcum zor demeyeyim de ilginç bir düğün oldu:) İlk defa en yakınlarımızdan birinin düğününde toplaştık.He türlü hissi içinde barındıran bir düğündü :)Ha bir de amin:D

  4. @ inte:

    Önce bebek sayıklaması, ardından düğün anıları... Olmuşsun sen iyice... Zamanın gelmiş... :-PpP

  5. AaaAaaaa! Bebek sayıklamalarım oldum olası vardır Artemiscim..Burda kendi düğünümden bahsetmedim ki yahu:D
    Siz bir olmuş beni oldurtmaya çalışıyosunuz gibi geldi bana:D