Bir Sus! Anla İlk Önce

Bu aralar işteki molalarımı birkaç gün önce işe yeni başlayan diyetisyen bayanla geçiriyorum.Bugün sevgilisinin onu almaya gelmesini beraber beklemek üzere kantine doğru yürürken bir araba arkadaşımın üzerine doğru sürdü.Aman E'cim dikkat et demeye kalmadı çığlıklar eşliğinde yamuk bacak hareketleriyle fıydırdı(adeta fıydırdı evet).
Sinirlenince 185 deli gücü ve cesaretine sahip olan bünyemde saklı gizli kahraman "Süper Tukinyaaaaaa" vücudumdan pörtleyiverdi.Sürücüye doğru sol eline spastikmiş gibi kaldırarak, "Ne yapıyorsun seeeaaaaannnnn!Oooaarrrgggggg" diye haykırdı.Sürücü sırıtınca "Terbiyesiizz!" diye ekledi.
Sonra E'nin "Aaa.İnte sevgilim o benim." demesiyle tekrar gömüldü bedenime S(üper)T(ukinya).Adeta sindi.Benim onu azarlamama fırsat bırakmadan kayboldu ortadan olayın rezilliğini üzerimde bırakarak.
Bir arkadaşın sevgilisiyle tanışma part XXVI yine aynı rezil sonlardan biriyle noktalandı o anda benim için..

9 yorum :: Bir Sus! Anla İlk Önce

  1. Yok yok o durumda bende olsam atardım alnının ortasına terliği valla...
    Arabaya vurunca durmayacağı varsa bile duruyolar :D

  2. ST haklı diyorsun yani..Tamam yüklenmeyeyim o zaman ona..O da benim bir parçam..

  3. SÜ(per)T(uku)

  4. ehehahehahehahehahehahehahehahehahe :-p

    Yanlış anlama, yanlış anlaşılma, sakarlık vb. konularda findukzade ile mi yarışmaya niyetlendin, nedir? Onu geçemezsin, şimdiden söyleyeyim;

    bkz. da bkz.

    harakiri

    gerçekten rezilim 2

    gerçekten rezilim

  5. ahhahhhhhah..Bayıldım findukzade'nin maceralarına..Bir akrabalık mı var nedir?Ben yazmıyorum onun kadar açık yüreklilikle rezilliklerimi..Yazsam sakız olurum ağızlara yahu..Zaten bu halimle her salaklık beklenmekte..

  6. Ya olur böyle şeyleerrr. Sen bir arkadaşının hayatını kurtarma kahramanlığını göstermişsin. Her süper kahramanın o kadarcık yanılma payı vardır! :)

  7. Ezop beni bir sen anladın..
    Olur tabi böyle şeyler de bunu yaptıktan iki gün sonra aynı davranışı tekrar sergiledim ben..Yani ST..
    Ama bu kez çok haklıydım..Oto parkta arkamızdan gelen arabaki genç, biz yürürken "Çekilir misin yavrum?" dedi.Bu kez daha bir hiddetle, daha bir sansürlü olması gerekerek daldım ben olaya..Arkadaşımın tanıdığı çıktı yine..

  8. Canım bence sen arkadaşları bir kez daha gözden geçir. hadi çekilir misini anladık da o sona eklenen "yavrum" kelimesi ne oluyor.gerçekten haklısın okkalısından sallamakla..:)

  9. Zaten kişi hazırdı okkalı bir lafa ezopcum..Benim tanıdığım değildi bir de..Yaşı da böyle saçmalıklar yapıp eğlenmesine müsait olunca sonradan paylamadık çocuğu..