Gün ay ay ay ay dın

Sabah 8:30 gibi işte olmam gerekiyor.Yani kimseden bir ses çıktığı yok ama kimseden ses çıkmıyor diye abartmanın bir anlamı da yok.8:30 gibi kapıdan girsem şöyle salına salına imzamı atsam pek havalı oluyorum.Bu saati geçirdiğimde şöyle bir sağa sola bakıp direkt eczaneye koşuyorum.Ben geldiğimde sorumlu olduğum tek üstüm benim bölgemde çoktan ikamet etmiş olup da çayını içiyor olunca günaydııınnn diye çığırılmıyor haliyle.Günaydın diye mırıldanılıyor.
Bu saatte işte olabilmek için de 7:45 te kalkılınca çok rahat yetişiliyor.Kim sabahları saati kapatıyorsa çok fena kızıyorum artık ona ama.Beni geçtim ruhum bile duymuyor sesi...
Birkaç haftadır bir haller musallat oldu bana.8:10 da, 8:15 te uyanıyorum.İlk ağzımdan çıkan kelimeler de(farklı günlerde) hatırladığım kadarıyla şunlar:
"Haydaa!"
"Ya ne alakası var şimdi!"
"Kız sen manyak mısın?Biraz oynak mısın?" Bunu nerden duydum, neden söyledim hiçbir yorumum yok.
"Tövbe estafurullaaahh." Zihnim açılınca en çok buna güldüm.
"Ulan!"
"Çalmadı yine bu!"
"Koşşş."
Hakikaten ne sebeple bunları söylediğimin bilincinde değilim.Ama çıktı bunlar ağızdan.

6 yorum :: Gün ay ay ay ay dın

  1. Yok yok evermek lazım seni artık. Sabahları şööööle depiği gömçürecek bi tip olsun ki, zengin kalkışı yapasın :)

  2. öööööööööeeeeeeeeehhhhhhhhhhh..Ne alakası var ama yahu?
    Ne desem evlenmekten, çoluktan çocuktan bahseder oldunuz.Bence siz taktınız bu meseleye.
    Benim üstümden kendi isteklerinizi mi belirtiyorsunuzdur nedir?

  3. öğrencilik yıllarımda İstanbul'da bir organizasyonda çalışmış, o esnada da dayımlarda ikamet etmiştim. Kuzenimin bir saati vardı. Yıllardır kullana kullana kafayı yemiş bir emektar. Eskiden "sabah oldu uyan!" dermiş, hoş o da çok sinir bozucu da, bozulduktan sonra "dabah oldu duyan!" demeye başlamış. Düşün artık, sabahın 5'inde dabah oldu duyan diye çığıran bir saat. Uyanmazsan işkenceye razısın demektir o kadar. O günlerden kalma bir alışkanlık, bazen uykudan almak istemiyorsam kendimi "dabah oldu duyan" diyorum ve hemen dikiliyorum ayağa. Kuzen miras olarak bıraktı, ona birşey olursa saat bana geçecek :(

  4. Ezopcum bak şurda biraz değinmiştim saat, uyanamama olaylarına..O yorumlardaki bahsedilen slabang ses kayıtı yapılabilen bir alet..Tavsiye ederim hala çok memnunum:) Bir de şimdi ben de ona "dabah oldu duyan" seslendirmesini yapacağım:))Yarın öyle deneyeyim bir de..

  5. bence artık evlenme vaktin gelmiş, geçen de çocuk filan istiyordun. bunların hepsi biyolojik işaretlerdir. bak sonra özgür dediydi dersin.

  6. Hı hıı..Vaktim geldi Özgürcüm..Bir sürü çocuk da yapacağım..Evet..Hı hıı..Haklısın..
    Özgür dediydi..