Uçan Çalar Saat


Kullanmayı düşünmek bile ürkütücü geldi.Bunu düşünen beyni takdir mi etmeli lanet mi okumalı kararsız kaldım.Ertelemeyi imkansızlaştırmak için ellerinden geleni ardlarına koymayacaklar.Sanırım bu bir başlangıç.
Bu alet kullanımına ilişkin çeşitli teoriler geliştirdim.Baş ucumuza koyduğumuz saat ya da telefonu yine aynı yerde tutmamız lazım.Bu uçan saat çalmaya başladığı anda zaten otomatik olarak ertelemeye ya da kapatmaya alışmış bünye telefona/saate uzanmayacak mı?Çalanın elimize aldığımız meret olmadığını anladığımızda uçan saate fırlatmalıyız.Ya da baş ucumuza terlik (ekstra yastık da olabilir) koymaya alışmalıyıs.Terliğe mıknatıs sarıp sarmalayıp fırlatırsak hedefi 12den vurmamız kolaylaşmaz mı?(terlikle uçmaya devam ettiğini düşündüm bir an:))
Bu aletleri tasarlayan insanların yaratıcılığının sınırını kestiremiyorum.Hedef kitlesi olarak organize olmalıyız.

8 yorum :: Uçan Çalar Saat

  1. :)) yahu ikea'dan slabeng diye bi saat aldım,nasıl desem,kauçuk gibi bişiy kaplı,sabahları iğrenç bir zil sesiyle uyanınca savuruyorum bunu duvara,erteleniyor :))
    yani ben daha önce uçurdum çalarsaatimi :)
    bi de bu saate dışardan ses kaydı yapabiliyorsunuz,çaldıgında çalsın :p diye.gerçi ben bunun için telefonuma MP3 yüklemeyi tercih ediyorum.1 ay falan arap kızı camdan bakıyor vay vay adlı şarkıyla uyandım,süpper pozitif uyanılıyor,tavsiye ederim (yok artık :)) )

    Adsız

    11:21 ÖS

  2. hemen bir ikea kataloğu alıp bakmam lazım :D aklımdaydı ne zamandır:)
    bir arkadaşımın telefonu horoz sesiyle uyandırıyordu.gülümseyerek başlatıyordu güne.ama arap kızını tuttum ben:D
    p.s.:uyanamama ve saat olayına taktık mı ne?

  3. horoz sinir bozucu,denedim.ı-ıh..
    hareketli müzikler (haftada bir değiştirmek şartıyla) güne güzel başlamak için vazgeçilmez :))
    uyanma meselesi hayatıma sekte vuran yumuşak karnımdır :)) hassasım :))
    benim bu kanayan yarama parmak bastıgınız için minnettarım efenm :)))

    Adsız

    1:41 ÖS

  4. nice kanayan yaralara o zaman:P
    pasternak tanıdık olup olmadını merak etmekteyim bu arada:)

  5. dear inte; :p
    hayır,sadece o blogdan bu bloga sekerken rastladım yazılara,hoşuma gitti,RSS'ledim,yazı ekledin mi diye de kontrol etmekteyim günaşırı :))

    kısaca severek izliyoruz :)

    Adsız

    4:10 ÖS

  6. teşekkür ederim:)böyle yorumlar yapıp gaza getirmeyin efenim beni :P

  7. estafurullah.tevazuya gerek yok,ben mübalağa etmiyorum (ayrıca da 78 yaşındaymış gibi konuşuyorum,niyeyse)

    başarılarınızın ve yazılarınızın devamını dört gözle bekliyoruz.hayatı analiz edin bize :p

    Adsız

    9:43 ÖÖ

  8. artık benim de slabang im var.hıh:)
    burayı gören şeker arkadaşımın hediyesi:)
    çok mutluyum..lalaaloooyyyloomm..teşekkürler tekrar canımın içi tatlı arkadaşım:)