Hayatınnn Tadıııı..

Coca cola cennete erişimimizi sağlayacakmış.Yanlış anlamadıysam bir yıllık cola çıkacakmış o mukaddes kapakların altından.Bu şanslı insan ben olmasam bile bu bir dileğimin gerçek olabileceği ihtimalini gösterdiğinden dolayı pek bir mutlu, pek bir kıpır kıpırım.
Reklamı gördüğüm andaki tepkim ilk defa havai fişek gören insanın tepkisinin tıpatıp aynısıydı.Gözlerim kocaman oldu, etrafımda bir ışık kümesi belirdi.Kanatlarım falan da çıktı.Şimdi o kişi ben olmasın da kim olsun.Kanatlarım bile var.Gerçekten..
Bir de birşey daha istiyorum.Coca cola bundan sonraki kampanyasında bir kişinin evine çeşme yaptırsın.Sürekli cola aksın.Başka da birşey istemiyorum.Stop..

6 yorum :: Hayatınnn Tadıııı..

  1. he iç eferim fare parçacıklı kolaları ..

  2. bir kolam var bir de sigaram..ellemeyin beni:(

  3. Miden delinerek mi, yoksa akciğerlerin pörtleyerek mi ölcen bakalım. Bu konuda bahis başlatmayı düşünüyorum.
    İnsan sudan çok kola içip oksijenden çok sigara dumanı solur mu yaa nesin sen allasen :/

  4. abartma lütfen..midemi delebilirim ama akciğerlerim tertemiz.Geçen ay röntgen çektirdim.Pırıl pırıl çıktı..Doktor sigara içmeme sinir oluyordu..röntgenin tertemiz olduğunu söleyince"tamam sigara içmeye devam" dedim.adam pes etti.
    çok kola içiyorum ama çok sigara içmiyorum..ama neyim onu bilmiyorum.bak o konuda bir bahis başlatabilirsin:)

  5. Yapmayın arkadaşlar lütfen yaa. Hoax mail denen bu tür şehir efsanelerine inanmayın. Çok içmedikten sonra coca colanın zararlı olduğunu düşünmüyorum. Ama zaten çok alırsan herşey zararlı. Hemde Coca-Cola meyan kökleri toplarken kepçe teknolojisini hiç kullanmadığını okumuştum. harhur kepçeye ne geldiyse toplama yok merak etmeyin.Hem zaten coca cola dahil tüm gıda üreticilerinin Tarım ve Sağlık Bakanlığınca denetlendiğinide unutmayalım.

    Adsız

    5:47 ÖS

  6. Allahım sana şükürler olsun..Nihayet tezimi destekleyen bir anonim çıktı ortaya..
    Sağlık Bakanlığı'nca desteklenmiş işte evet..Sağol arkadaşım yahu..