Mimik Koydum Başlığa

Hani dışınızdan rastgele konuşup da içinizden bambaşka şeyler geçirdiğiniz (geçirdiğiniz yazamadım yahu bir türlü) anlar var ya hah işte onlar bana pek sık oluyor.Gıcık olduğunuz bir tiple toplantı masasında karşılıklı geldiğinizde o tam birşeyler söylemeye başladığında mesela.Dışımdan hımm hımm yapar gibi görünüp içimden "Şu önümdeki su dolu bardak var ya onu senin suratına fırlatacağım şimdi" gibi saçma sapan faaliyetler belirtip kendi kendime takılıyorum öyle zamanlarda.
Hiç kapıdan girişini görmekten haz etmediğim reprezantlar konuşurken içimden "tamam hadi defol git burdan,git burdan dedim, sus laaaaaannn, şimdi numunelerinin hepsini ağzına dolduracağım, yallaaahh." diyorum.
Yolda sokakta karşılaştığım tanıdık simalarla o ayak üstü konuşmalar esnasında mesela.
"Ne yapıyorsun sen burda?".
"E evim burda benim eve gidiyorum."("Şurdaki heykel var ya onun tepesine çıkacağım ve parendeler atarak şurdaki pastanenin sandalyesine oturacağım.Onun için geldim buraya")
Bunları yaparken aslında hoşnut olmadan geçirdiğim zamanlarımı da eğlenceli kılabiliyorum.Arada bir içimden geçenlere kapılıp suratımda bir gülümseme oldu mu ki diye de kuşkulanmıyor değilim.

5 yorum :: Mimik Koydum Başlığa

  1. gel senle fight club kuralım....

  2. Faytamam ben..Ama cimcik club kurarsak olur..

  3. ya böyle zamanlarda söylediklerini ya da söyleyeceklerini karıştırıp, konuşmanın orta yerinde donup kaldığın, ya da saçmalamaya başladığın olmuyor mu? Bazen ben kendime bakıyorum da uhuuuu, öyle bir saçmalamışım ki dağılıp gitmiş ortalık. Toparlamak zor oluyor sonrasında be inteciğim.

  4. Tecrübe kazandım ezopcum:) Beni tanıyan bakışlarımdan, girdiğim triplerden çok rahat anlar neler geçirdiğimi içimden:)

  5. Ama işte o kötü. Mümkün mertebe çaktırmayacaksın beyninde dolaşan tilkileri.Yoksa sakata gelmek de var maazallah.:)