Şifre Boşluk Ad Soyad

Boş durmadım hayatınızı değiştirmenizin yollarını araştırdım.Ne kadar araştırmacı bir blogger olduğumu görün istedim. Hayatınızı bambaşka bir hale getirmek çok kolaymış aslında.Sadece yapmanız gerekenlerin dikkatinizden kaçtığına eminim.Ben şimdi onları gözünüze sokacağım.

1)Bol bol dondurma yiyebilirsiniz.Magnum ya da Panda Magic (ev pandasını sevmesem de) tercihiniz olsun.Bu dondurmaların çubuklarındaki şifrelere dikkat edin.Çubuklardaki şifrelerin de yalayıp yutup silinmemesine özen gösterin.Sonra Magnum şifresini ad soyad adres yazıp 2992 ye, Panda için de aynı şeyleri yazıp 1599 a yollamanız gerekiyor.Tamam bitti bekleyin şimdi hayatınızın değişmesini.Lamborghini ya da Porsche sahibi olmanız an meselesi.

2)Turkcell kullanıcıysanız Anahtar yazıp ad soyad adres yazıp 7000 e yollayarak BMW veya Bahçeşehir Uphill Court'tan ev sahibi olabilirsiniz.


3)PO'dan, Shell'den BP'den alacağınız akaryakıta verilen zamazingolarla ufak da olsa ihtiyaçlarınızı karşılayıp hayatınızı kolaylaştırabilirsiniz.

4)Teknosa veya Bimeks'teki fırsatlar sürekli değişiyor.Şu anda ikisi de tatile gönderiyor yanılmıyorsam.Teknolojik ihtiyaçlarınızı buralardan karşılarsanız sürprizlere açık olun.


5)Mobilya, aksesuar v.b. ihtiyaçlarınız için ürünü aldığınız yerdeki kampanyaları sorun.Onların da envai çeşit hediyesi zartı zurtu oluyor.Tercih ettiğiniz bir marka varsa söyleyin hemen sıralayayım neye ne verdiklerini,neyi ne kadara neyle değiştirdiklerini.


6)Hepimizin en az bir tane kredi kartı var.Kredi kartlarının da dönem dönem değişen kampanyaları var.Kullandığınız kredi kartının bu aralar size ne sunduğuna bakın.


7)Alış verişe gittiğinizde seçtiğiniz üründen kaç tane alınca size hangi zımbırtıyı veriyor dikkat edin.Diyelim ki hazır çorba alacaksınız.Bir tane almayın da üç-beş tane alın kepçeniz olsun.

Gördüğünüz gibi hayat aslında çok kolay.Türkiye fırsatlar ülkesi.Adımınız kampanya, hediye, ödül, çekiliş, fırsat..Neyden şikayet ettiğinizi anlayamıyorum.Hiçbir derdimiz yok.Yeter ki mesajlarda arada boşluk bırakmayı unutmayalım..

12 yorum :: Şifre Boşluk Ad Soyad

  1. - merhaba aligel'i arıyoruz, lombarcini kazandı kendisi.
    - evet evet! ali gel benim!
    - ama biz aligel'i arıyoruz?
    - evet benim o, ali gel...
    - aa hay allah, arada boşluk varsa veremicez maalesef...
    - nasıllam?
    - arada boşluk olacak, "nasıl lam"...

    Adsız

    10:49 ÖÖ

  2. Aynı olayı ayşe topu tut da yaşamış ve kendisi arada boşluk bırakarak intihara teşebbüs etmiştir..
    Hoşgeldin bu arada mak100..

  3. Sevgili inte bloguma bıraktığın espritüel ve destekçi yorumun için çok teşekkür ederim. Bu arada temana bittim :) Ama mavi mavi masmavi olmuş nazar değmesin diyemi :) Şaka bir yana azıcık renklendir ne olur :) Sevgiler başarılar

    Adsız

    7:51 ÖÖ

  4. Mimlendiniz! :o)

    Mim: En Güzel Yalanlar

  5. Uzun zamandır okuduğum en kral yaılardan biriydi.Çok güzel incelikleri görmüşsün Akıllı insanlara bayılıyorum yaa:)

    Adsız

    11:26 ÖS

  6. Eda Suner'in blogumuza çirkin saldırısını belgeledik:

    http://blograzzicanavari.blogspot.com/2007/08/hakaretin-belgesi-yorumsuz.html

  7. Geçen magnum yedim direk kampoanya dikkatimi çekti.Göndereyimmi, göndermiyimmi düşünöm biraz tereddütte kaldığım konu şuydu: dedim anasını satayım bu araba gider şimdi bana çıkar bende bunu vergisini ödeyemem alamam arabayı hevesim kursağımda kalayım dedim uzak durmak en iyisi :D

    Adsız

    11:20 ÖÖ

  8. Hızlı yazmaktan kelime harfi hatta kelimeleri yutmuşum tekrar ::D
    Geçen magnum yedim direk kampanya dikkatimi çekti.Göndereyimmi, göndermiyimmi diye düşündüm biraz.Tereddütte kaldığım konu şuydu: dedim anasını satayım bu araba gider şimdi bana çıkar bende bunun vergisini ödeyemem alamamda arabayı hevesimi kursağıma koyarlar Uzak dur murat uzak dur...:D

    Adsız

    11:24 ÖÖ

  9. Hızlı yazmaktan kelime harfi hatta kelimeleri yutmuşum tekrar ::D

    UYKUSUZUMM YİNE HATALI ATMIŞIM commenti :(

    Adsız

    11:27 ÖÖ

  10. Gecikmiş cevaplarımı sıralamaya başlasam pek hoş olacak diye düşündüm:)

    Eda hanım;bu blogger sürüsünün içinde kaliteli işler başaran görebildiğim insanları desteklemeyeceğim de kimi destekleyeceğim? Ayrıca bu masmavilikten de kurtulacağım yakında umarım:)

    Artemiscim tanrıçam sevgili arka bölgemi kaldırabildiğim ilk anda mime cevabım gelecektir:)

  11. volkanalabaz sevgili hemşerim, teşekkür ederim:) Övüldüğü zaman da ne diyeceğini bilemiyor insan:)

    bc hoşgeldin sen de ama sanırım boş gelmişsin..sevgiler..

    murat:) ah bir yazabilseydin:) Yollasaymışsın keşke yahu..Bloggerlar para toplar vergisini öder sonra da arabayı satıp hepimize birer ikinci el lada falan alırdık..Ama ben mini isterim o ayrı..

  12. onca şişfre gönderdim yalnız bu ev olayının yalan olduğunu duyduk.kontörlerim boşuna gitti.aslında imkanım olsa bu insanları insan hakları mahkemesine vermek lazım.insanları manevi olarak ümitlendirip maddi olarak birşeylerini alıyorlar.çekilişte bahane,evleri yakınlarına vermek şahane

    erdal erkal

    1:07 ÖS