Dönüm Noktası

Dönüm noktam bugün.Evet adım gibi biliyorum ki şu lanet, bugünden itibaren üstümden kalkmış bulunuyor.Borsayı tabana indirecek, doları fırlatacak, dünya bankasını batıracak kadar büyük bir hareketle(en azından benim için) evet hepsini birden saniyede yaptıracak bir şekilde lanetim bugün tavan yaptı.Sabah evden çıkışımla birlikte hissettim bunu.
Dakika bir gol bir.Evden çıkmışım dolmuş bekliyorum(büyük ihtimal yeni kaçırdım ki epey bekledim ama bu fasulyeden bunu saymıyorum.) Gelen dolmuşun garip şoförünün garip direksiyon hareketiyle kocaman aynası burnumu sıyırdı.Hadi tamam olabilir geçelim.Dolmuşa binmek üzere 45 derece vücudumu çevirmemle sağ ayağımdan ayakkabı çıktı.Fıyytt giydim hadi bunu da geçtim.Hastaneye geldik, iniyorum, başımı dolmuş kapısının üst kısmına çarptım.Ama aldım başımı elime, hızla kapıya fırlattım sanki.Bu nasıl bir beyin sarsıntısıdır.Hayır boyum o kadar uzun da değil ne küçük kapıdır o.Tamam geçtim bunu da.
İşte telefonla konuşurken gözüme paket lastiği geldi.Telefondakinin göz doktoru olmasının acaba bunda bir etkisi olabilir miydi?Peki ya hızla gelen lastiğin gözümde ne işi vardı?Lastik neden hızla gelirdi ki?Küçük bir çocuğun elindeki lastiği yay gibi kullanarak gözümü hedeflemesi nasıl bir saçmalıktı?
Geçelim.Telefonla göz yanmasıyla konuşurken çalan cep telefonuna cevap veremedim.Numaraya döndüğümde adliyeden arandığımı, gelip ifade vermem gerektiğini öğrendim.Sebebi söylenmedi.Saçma sapan insanların yaptığı çağdışı bir hareketin tek tanığı olmammış bunun sebebi.İfademi verdim eve geldim.
Bulaşık makinasını çalıştıracağımda deterjanın bittiğini yedek sandığım zıkkımın başka bir zerzevat olduğunu gördüm.Markete gittim.Giderken şappidik terliklerim ıslak kaldırımda kaydı.Düşmedim bir garip hareketlerle bunu da atlattım.Markette ben bu deterjanı alırken neye dikkat edeceğim ki diye düşünürken bir arkadaşla karşılaştım.Sadece bir kişiyle paylaştığım bir yakın zaman olayım dudaklarından dökülüverdi.Bunu bilmem kimlerle konuşurken çok güldüklerini söyledi.Koptuğum an işte buydu.Güvendiğim bir insanın gözümdeki değerine layık olmaması gerçeği beni üzdü.Benim ve yaşadıklarımın konuşulması değil.
Ama gün bitmek üzere.Telefonlara cevap vermiyorum.Mümkün olduğunca yerimden kalkmamaya, hareket etmemeye çalışıyorum.Şu araba bir balkabağına dönüşsün...

6 yorum :: Dönüm Noktası

  1. Ah be güzelim, insan tanıyorsun işte, bunda üzülecek ne var?! Hâlâ insan tanıyoruz, hâlâ hayatı öğreniyoruz... Bu kadar, üzülecek hiçbir şey yok, inan...

    Hele de kendini "lanetli"ymişsin gibi tarif etmek?! cık cık cık... Duymayayım bir daha!

  2. Artemisim tanıyoruz öğreniyoruz çok haklısın.Nakhar da bahsetmişti yakın zamanda bu dedikodu illetinden.Benim kızdığım da tam bu işte.Beni çekiştir istediğin kadar ama olaydaki üçüncü dördüncü kişilerin yaşadığı acılardan kaynaklı hareketlerini gülünç bulmak esas insanı üzen.Bir de bunu konuşacak kapasiteyi bu insanlara yakıştıramamanın verdiği sıkıntı.Hani şikayet ediyoruz ya bu sabah şekerlerini kim izliyor diye.Canının içini o programların birinde seyirci olarak gördüğünü düşün.Sizi de örneğimde kullanmış oldum ama:) Aynı öyle bir çöküntü işte bu.Nası ya? dediğin cinsten..

  3. ya ben bir sürü şey yazmıştım hepsi silinmiş. aynılarını tekrar yazmam mümkün değil ama son satırlara gelene kadar yine karnımı tuta tuta gülme modundaydım mizahi üslubun karşısında. Ancak son yazdıkların bu havamı alıp götürdü. Goddess çok doğru söylemiş insan tanıyoruz diye. insan tanımak her zaman güzellikler getirmeyebiliyor, bazen böyle çirkinlikler görüp hayal kırıklığı da yaşayabiliyorsun...insanlık böyle işte.

  4. Konu ile alakasız bir yere yorum yazdım ancak kemoterapi tedavisi gören bu arkadaşa lütfen destek verelim


    http://www.edasuner.com/cerrahpasa-hastanesine-devincigim-araciligi-ile-tam-destek/

    Adsız

    2:32 ÖÖ

  5. Ezopum aynı gülme havasında bıraksaymışım seni keşke.Ben şu an son kısma da gülüp geçiyorum.Şimdiye kadar çok şükür hayatımdaki insanları doğru seçtim.Erken teşhiste hızlıyım sanırım:)
    Edacım istediğin yere istediğin kadar alakasız yorum bırak tatlım.Hele ki böyle önemli konularda olunca hiç düşünme bile.Kendim çok bir katkı sağlayamam belki ama çevremi bir harekete geçireyim bakalım.Allah şifa versin Devin'e ve diğer hastalara.

  6. Ahkam kescem haddim olarak...

    Uyaran ve davranış arasında seçme özgürlüğü vardır ve bu özgürlüğü kullanarak olaylara karşı davranışını da seçebilirsin.
    Bu durumda, başımıza gelen olaylar değil,bu olaylara karşı takındığımız tutum ve davranışlardır aslında bizi etkileyen.
    Eğer bunu bilirsek ve uygulayabilirsek, müthiş bir özgürlük kazanmış oluruz.

    Yani, diğer bir deyişle;
    İnsan isterse neleri kaybettiğini isterse de nelere sahip olduğunu ,düşünür.

    Bilmem anlatabildim mi?