Huuaaaaa


Döndüm tatilden..Bir saniye kendime geliyorum..



Beş dakika daha..

7 yorum :: Huuaaaaa

  1. az sonra kalkıp etrafa saldıracakmış gibi duruyo yanlız o :)

  2. inte ben onu yerim çok tatlı yaa

    Adsız

    3:15 ÖS

  3. Cıtrıkom sen daha iyi bilirsin onun huyunu:) Sen kıyasla bakalım benziyor muyuz huy olarak benzemiyor muyuz? :)
    Edacım inanılmaz şeker birşey o..Hakikaten tam yemelik:)

  4. Tatil rehaveti mi demek lazım, İstanbul-Antalya arası yolculuk sonrası beliren Jetlag mi? E hadi artık toparlan, silkelen, patilerini temizle, bıyıklarını yala bakalım :)

  5. tatil dönüşü bir müddet "ne blog yazıcam, yüzmüş güneşlenmiş insanım" havasında oluyor insan... geçiyor zamanla.. :)

    Adsız

    10:29 ÖS

  6. 1.Tutamıcam kendimi, ukelayım napıyım;
    "1 saatlik yolculukta ne jetlag ı anacım yaw" :)

    2. O kedi benim kedim, yemelik, turşuluk, salamuralık felan değil o taam mı!!!

    3. Huy olarak biraz çılgın bi kişiliğe sahip olan aha bu kedi, uyandıktan 3 sn sonra evi 35 kere turlayacağı amansız koşusuna başlayabilir. Olmadı duvara tuttuğunuz lazer poyintır ı " vallahi saat tuttum" en az 45 dakika boyunca gerizekalı olmadığını kanıtlamak istermişcesine takip edebilir.
    O da olmazsa yere atılan boş ve buruşturulmuş sigara paketini atıp size getirmesini 25 defa tekrarlatabilirsiniz. Evet evet, yanlış okumadınız geri getiriyo :)
    Kediye eğlence çok yani.

  7. Ezopum tamamen tatil sonrası rehavet haliydi benimki.Geçti ama yazacağım.Bugün de bir geçsin:)Yine yoldan geldim.Bugün de bir tembellik hakim bana.(sanki başka birşey hakim oluyormuş gibi:P)
    Mak100 tatilde ne yüzdüm ne güneşlendim.Yaydım kendimi koltuğa, pofuduk mindere, yatağa ve daha neye yayılınabiliyorsa:)
    Cıtrıkom iki gün ayrıldım yine tutamamışsın kendini yapmışsın ukalalığını.O kediyi siz sizin kediniz sanın biz aramızda anlaştık çoktan.Kaçıcak bana.Üçüncü maddede bahsettiklerine itirazım söz konusu bile değil.Az bile söylemişsin.Ha bir de o boş paketler niye yere atılıyor?Kaçmadı gözümden..