Bık

Tatilde yapılanları anlatmayacağım beklenildiği gibi.İstanbul'u yüzlerce insan anlatmış zaten.Üstüne benim edeceğim kelamların bir önemi, manası olduğunu düşünmüyorum.İstanbul'a gittim evet.Süreme sığdırabildiğim kadar yaşadım şehri, geldim.Hiç beklenmedik, akıldan geçmeyen birşeyler de yaşadım.Belki o yüzden bu kadar süre yazamadım.Neyse.
Yokken neler kaçırdığımı yazayım en iyisi ben.Turkcell'in tavukarıncası çıkmış ben yokken.Yeni reklam yıldızım kendileri oldu.Görünce, sesini duyunca pek bir keyifleniyoruz.Bıklıyoruz hep bir ağızdan.Tüyü bitmemiş yetimlere (bu lafa da pek gülmüşümdür) yakıştırdıkları, yapıştırdıkları anten sayesinde bütün renkli gözlü, sarışın çocukları antenliymiş gibi görüyorum yolda sokakta.Bu antenleri başka hangi masum canlılarda kullanacağını da merakla bekliyorum.Yalnız bir anten bir tavuğa bu kadar mı yakışır yahu?
Sonra reklamlarını hep beğenerek, ailecek izlediğimiz lewis bu kez bizi hüsrana uğratmış.Kimseye söylemedim şimdiye kadar ama o kot, o kıza en az iki beden büyük bir kere.Hani zamanla esniyordu, satın alırken öyle diyorsunuz ama hep.O kızcağıza bir ay geçmeden o kot olmaz ben söyleyeyim de rahatlayayım.

Şimdi sizlerin neler kaçırdığından bahsedeyim.Siz işteyken ben bir hafta popo (diyim kibar olsun) yaydım.Her kanalı sizler için kontrol ettim.Sabah programları var tvde, sonra öğle kuşağında da sabah programlarının etkisini sürdürecek, heyecanı azalmadan bağırış çağırış devam eden canlı yayınlarda kanal teyzeleri var.Sorunlu aileler, evden kaçan kızlar, kovalayan anne-babalar, bilge sunucular..Çok şey kaçırıyoruz çok çalışırken..

3 yorum :: Bık

  1. ne oldu İstanbul'da böylesine beklenmedik, hayatının aşkıyla taksim metrosunda çarpışıp beyoğlu evlendirme dairesinde evlenmeye mi kalktın? neyse ben çok üstelemeyeyim umarım ilginç ama güzel şeylerle karşılaşmışsındır. bu arada tavuğu görünce sevgili kocacığımın tepkisi şu oldu: "hah işte sonunda uygun maskotu bulmuşlar. açık açık söylüyor adamlar bizi tavuk yerine koyup yolum yolum yolduklarını"...nasıl iyi çıkarım ama değil mi?:)metin altı okuma diye ben buna derim.

  2. Ezopum kocanın tespitine bayıldım.Çok yerinde olmuş:) İstanbul'un bıraktığı kafa karışıklığı da geçti:) Güzel geçti,güzel geçmekte:))

  3. Kafa karışıklıkları da güzeldir zaman zaman, özellikle de yeni heyecanlarla geliyorsa İntecim. Güzel geçiyor olmasına sevindim :)