Mim No 8563

Dinlenmeye çekilen Goddess Artemis'ciğimin mimlemesiyle yeni bir mimden daha haberim oldu.Buyurunuz masa üstü ifşam...

Kimin masa üstünü merak ediyorum?Sevgili Nakhar ne İnternetist beyin..

4 yorum :: Mim No 8563

  1. http://gayganzemin.blogspot.com/2007/09/30a-4-kala-bu-gece-8-eyll-saat-200.html

    canım masa üstünde yukarda linkini verdiğim yazımdaki resim var... bilgisayarım, belgelerim, yazılarım, internet explorer, mozilla firefox, microsoft word, ve photoshop kısayolları mevcut başka da birşey yok haa bir de winamp ve mp3 dosyam :)

  2. Hımm..Bu bir mim cevabı kabul edilebilir mi? Otoriteler ne der bilmem ama bence kabul edilir Nakharcım:) Teşekkür ederim..

  3. Ne kadar derli toplu bir masaüstü :)) Ben aradığım hiçbirşeyi dosyalarda bulamadığım için alışkanlık olarak herşeyi masaüstüne kaydedip akşamlarıda dosyalara paylaştırırım :)

  4. Benim masa üstümün hali halının altına tozların süpürülmesi gibi aslında Şevvalcim:) Masaüstünden alıp oraya buraya atıyorum ya da siliyorum her bir şeyi, sonra da arayıp duruyorum:)