Hani

Geçen sene ramazanda şöyle bir yazı yazmıştım.Erdil Yaşaroğlu blogunda öyle güzel anlatmış ki güllaç sevgisini işte dedim benim güllaca karşı hissettiklerim de tam olarak budur.Ama ben anlatamamışımdır.

4 yorum :: Hani

  1. ben de bayılırım güllaça :)

    bu arada erdil yaşaroğlunun gül suyunu anlatışına çok güldüm :)

    KadıncaBlog

  2. Oşgeldin esra:) Çok doğru bir noktaya parmak basmış Erdil Yaşaroğlu gül suyu konusunda:) Ahhh! Blogun benim eksik olduğum konular üstüne.Yine yeteneksiz hissettim kendimi:)

  3. Çok iyi ya valla Erdil Abimizi bizzat tanırım süperde cici biridir :)

    Adsız

    11:25 ÖS

  4. İntecim ayıptır söylemesi güzel de yaparım bu güllaç nesnesini. Güllü, narlı, bol cevizli...Hatta bir ara fotoğrafını çekip bloğa koymayı düşündüm de sonra fazla abartmamak uğruna vaz geçtim. :)