Pet Shop Değil Burası Teyzee

Kendimi ifademde bir bozukluk olduğundan bugün emin oldum.Hangi sohbet anında geçti.O kadın nasıl duydu hiçbir fikrim yok hala.Benim hakkımda bir şey bilmeyen bir kadın!! nasıl oldu da kaktüs sevdiğimi öğrendi anlayabilmiş ya da anlayabilecek değilim.
Tamam bir şekilde öğrendi kaktüs sevdiğimi onu kabullendim artık.Geçenlerde bana bir tane kaktüs getireceğini söyledi.Şaşırdım haliyle ama bunu belli etmeden teşekkür ettim.Nereye koyacağımı sordu, eczaneye koyarım dedim.Orda anlamalıymışım başıma gelecekleri..
Bugün eczaneye geldi ve bahsettiği kaktüsü getirdiğini söyledi."Tamam" dedim, "Alabilirim şimdi verin isterseniz"."Nasıl taşıyacaksın" dedi.Allahım ne getirdi bu kadın bana dedim içimden.Personele seslendim yardımcı olmasını istedim.Kadın önde biz arkada otoparka gittik.Arabanın arkasında debelenen bir adam gördüm.Araba dediğim pickup!!Ve kaktüs göründü.O kaktüs değil bence.Et obur aynı zamanda ot obur bir..bir hımm..bir şey.Yemiş kaktüsümü.Ben sanmıştım ki küçük saksıda şirin birşey gelecek.
Personel bana baktı."İnte hanım nereye koyacaksınız bunu" dedi.Haklı adam."Bilmiyorum ki bu eczaneye konmaz, kapının önüne koyalım, yarın bahçevana soralım." dedim.Adamcağız yüklendi yaratığı, getirdi kapının önüne.Dağılan personelin maskarası olduk.O kadın da başından attı o yaratığı benim üstüme sanırsam.Yer o hepimizi.

9 yorum :: Pet Shop Değil Burası Teyzee

  1. yavrucum, yok mu fotosu falan? belki analiz ederdik. kurtulma yöntemlerini tartışır, ısırma ve zehirlenmelere karşı önlemlerini anlatırdık?

  2. eee hadi buyur burdan yak durumları ....


    küçükken pek bisevimli oluyor herşey zaman geçip devasa ve gerçek boyutlarına ulaştıklarındada uğraşılması katlanılması dayanılması BESLENMESİ zorlaşıyor ay benim ufak yeğenin aldığı civciv in ( cinsi sebebiyle ) büyüyüp neredeyse dev bir horoz halini alması gibi olmuş bu arada horozun boyu nerdeyse 80 cm
    :D




    eee kolay gelsin ne diyimmm umarım birilerini yemeye kalkmaz
    :D

    Adsız

    1:48 ÖÖ

  3. İnternetistcim ertesi gün hemen fotosunu çekecektim, buraya ekleyecektim ama sabah ilk işim tesadüf de olsa ondan kurtulmak oldu:)) Şansım yaver gitti ve kurtuldum yaratıktan..Bir arkadaşımın sevgilisi pansiyonunun bahçesine ekecek..Gittiğimde yeni yuvasından fotoğraflarını çekip eklerim buraya:)

    Diagonel hoşgeldin:) Bebekliğini bildiğin birşeyi yine sever alışır bağlanır beslemeye devam edersin de bu daha bir korkunç olay sanki.Sizin horoz için de tavsiyem kesip yemeniz bir an önce:) Mundar etmeyin hala lezzetliyken yiyin efem:)

  4. Ya tabi tabi ekle sen fotoğraflarını buraya. Merak ettik bak hepimiz bu yaratık azması kaktüsü. Teyze de göz yapayım derken kaş çıkartmış galiba...Allahtan kedi sevdiğini söylememişsin. Aslan maslan getirirdi maazallah, onu ne yapacaktın sonra?

  5. Ezopcum açmam artık o kadının yanında ağzımı..Evde bakamadığı her türlü yaratığı bana atma çabası sezdim ben onda.Bir daha asla:)Aslan falan getirse hayvanat bahçesine postalardım aps ile sanırım.

  6. İntem nedir bu eczacı bayanların çektiği. Kayınvalidem de eczacı geçenlerde ona da bir bayan dayanmış aşk merdiveni getirmiş kadın aynen dediğin gibi devasa birşey ayol bu kadın o kadı olmasın! Annem de nezaketen ay çok severim çiçekleri demiş garibim bugün aradaı ikinci şok kadın kaktüs getirmiş sert iri yaprakları ve dikenleri olandan. Eczanenin önünde bir çelenk eksik dedi annem :) Resmen pişti oldunuz yani yok yok bu bir furya sanırım...

    En iyisi eczacılar bağış ormanı kurayım ben size :)

    Adsız

    3:10 ÖÖ

  7. Ahahahha Edacım bu kadar olur hakikaten.Kayınvalidene söyle kurtulmak isterse gelen devasa bitkilerden bana yollasın:) Ben kurtulma yolunu buldum arkadaşımın pansiyonuna yollayıveriyorum.Orası taşarsa dediğin gibi ormana girişiriz artık ne yapalım:)

  8. çok güldüm okurken ne garip insanlar var hayatta...
    neyse renklendiriyorlar en azından hayatı iyi yönden bakmak lazım :D :D

  9. Dilek hoşgeldin:)
    Evet hakikaten renklendiriyor ama bu rengi yakalayan biziz aslında:) Bu olaydaki saçmalığı farkedip eğlenmesini biliyoruz:)