Bloglar Bahar Sendromunda

Nereye gitsem kime uğrasam bir durgunluktur almış başını gidiyor bloglar arasında.Bloglar mevsim değişikliğine yenik düştü.Hava muhalefeti nedeniyle durağanlaştılar.
Bloglardaki genel konu bir kaçış isteği, bıkkınlık hali, bezginlik, yorgunluk.Ya da bunlardan hiçbiri.En son yazıları birkaç hafta önce yazılmış.
Kaçmayın bir yerlere sabredin.Şu geçişi bir atlatalım kendimize geleceğiz.Silkinin blog yazarları.Gidin bir duş alın.Çalkalanın gelin.Bekliyorum.

4 yorum :: Bloglar Bahar Sendromunda

  1. hakkatende öyle aslında bunu bir ara bende yazacam da üşeniyom uyandırmak istemiyorum milleti:)

    Adsız

    7:08 ÖS

  2. etkilenenler arasında sen de varsın demek ki..ben de direniyorum kendi çapımda..

  3. (bendekide bahar sendromu dalgınlığı yanlış konuya atmışım bu postu :D)

    Katılıyorum...İlkbaharın gelmesiyle baya durgunlaştı millet...Yaz geliyor bakalımne yönde değişecek(Eylüle kadar böyle gider :D )

    Adsız

    9:51 ÖS

  4. eheheh..herkes farklı şekilde belli ediyor demek ki bu değişimi:)