Mini Mini Mimler

Bloglar arası paslaşma, atıp tutma hareketi olan mimlemek bir devlet kuşu edasında ya da başımıza herhangi bir kuşun bıraktığı şans paketi(ürik asit ihtiva eden) havasında nahnulardan kalkıp buralara kadar şu yolu izleyip internetizmden şık bir çalımla bu noktaya kadar gelmiştir.
Blog kritizasyonu benim ne haddime diye hımflayarak bir nefeste saçmalamak elimden gelen.İnternetisti(namı diğer Özhan) tamamen tanıdığımda ne kendisinden ne de ürettiklerinden kolay uzaklaşamayacağımı farketmek için çok geçti.Zira kimi zaman insanı hayrete düşüren bir yaratıcılığı vardır.Samimiyeti vazgeçilmezdir.Tek dezavantajı yaratıcılığının sınırlarını zorlamakta üşengeçliğine yenik düşmesidir.
Şimdiye kadar kaç bloga günlerini ayırıp hunharca saldırılara maruz kaldığını ne ben ne de kendisi bilir.Bu saldırıların anlamını çözememiş olsam da gülmekten kendimi alamıyorum Özhan'cığım..Afedersin:)
Şu an ki henüz baltalanmamış(!:)!) hareketi olan internetizm özellikle temasıyla sevdiğim bloglar arasında.Blogunun sade görüntüsü ve içeriği gittikçe gün içindeki kapısını aşındırma sayımı arttırıyor.Sohbetlerinde düşünmeden, şuursuzca attığım kahkahalarla boğulmama sebep olan internetist bey hazretleri(kendisine böyle hitap edilmesinden hoşlanıyor) internetizm hareketinde süper kahraman tavrıyla nasıl hızla ciddiyet kostümünü giyebildiğini gösterdi bana..bize..Sevgiler..Öperim..Yeter..İnte kulun..

OoOOooo..Portakalı soydum..
Oyuncak bebekim söz sende..
Bir de pislik yapıyorum..Ne yapayım nazım geçiyor:) çekirge ..ehhehhe..
Ve son kurbanım freelancer ..
Mimleyiniz..



5 yorum :: Mini Mini Mimler

  1. biz bi pasa hasretken iki pas birden aldık. :)

  2. kanka, öncelikle mimimi havada bırakmayıp yazdığın için çok teşekkür ediyorum.

    bu yaratıcılığımda ki tembellik konusunda gerçekten çok haklısın. hiç mütavizi olamayacağım çünkü kendime bu konuda çok güveniyorum. ancak bir ilham olması gerekli idi. şu sıralar emin ol bu ilhamı bana sen kazandırdın diyebilirim. özellikle limk logosu ile gaza gelen şu bünye an itibari ile durdurak bilmeden çalışmalarına devam ediyor. senden ricam bu satırları okurken maşallah demeyi ihmal etmemen. ayrıca elem terefişken, kem gözlere de şiş girsin.

    zırt pırt hacklenen sitelerim için kahkahalarla güldüğünü bilmiyordum. bunu da öğrendiğim iyi oldu. demek herkesten şüphelenmem gerekirmiş :D söyle bana neyimi kıskandın alçak karı!

    :D kendine iyi bak kanka. senin blogunda da daha fazla hareket görmek istediğimizi belirtmek isterim. radyo işine fazla dalma. bizi de gör. kendinden mahrum etme bizi.

    bir dost...

  3. çekirge keşke önceden söyleseydin pas beklediğini..kime pas atsam diye sıkıntıya girmezdim :)
    dicda rica ederim:)seni harekete geçirmiş olmam sevindirdi beni..zira neler yapabileceğini az çok tahmin ediyorum..ürettiklerini biliyorum sonuçta..hacklenen sitelerinden ben sorumlu değilim sadece gülmekle yetiniyorum:)
    pekinte de bu aralar bir durgunluk var evet..sanırım mevsim değişikliğinden etkilendi blogum biraz burnu akıyor..ama en yakın zamanda toparlar kendini..vitamin kompleksi alıyor hergün..

  4. Merhaba,

    Ben de sizi farklı bir konuda sobelemiştim ama gözünüzden kaçmış korkarım :-/

  5. oy oyy..afedersin..nasıl gözümden kaçmış anlamadım..hemencik eğiliyorum konuya bana yakın olduğu kadarıyla :)
    teşekkürler..