Evcil Fil



İzlenen bir filmin etkisinde kalınır muhakkak..Ben izlediğim belgesellerin de etkisinde kalıyormuşum.Şöyle bir anımla açıklayacağım şimdi bu durumu:İlkokul çağlarımdayken ailecek izlenen penguenleri anlatan bir belgeselden o kadar çok etkilenmiştim ki bir iki gün annem ve babamın başının etini yemiştim.Evde penguen besleme isteğimdi bu baş eti yeme sebebim.Babamın açıklamaları bana mantıklı gelmeye başladıktan sonra eylemlerime son vermiştim.Sonuçta tabi ki bir penguen sahibi olamadım ama ileriye dönük hayallerimde bu hala vardır.Bu istek demek ki bana hala gerçekleşebilir gibi geliyor ki bu hayali şu anda da yaşatıyorum.
İkinci belgesel sonrası heyecanım da hüsranla sonuçlanmıştı malesef.Fil belgeseli sonrasında da tuturmuştum yavru bir fil alıp beslemek konusunda.İki hafta kadar sürdüğünü hatırlıyorum bu durumun.Zavallı babacığımın bana binbir sebep sunduğunu hatırlıyorum.Bıkmadan evde fil bakımının imkansızlığını anlatmaya çalışmıştı bana.Fil hevesim de kursağımda kaldı böylelikle.Bu hayalim o yaşımda son buldu.Penguen hayalim gibi hala yaşamıyor.Olmaz ki evde fil ne işi var..Olur mu ki?..

0 yorum :: Evcil Fil