Yayayım Ben

Karşıdan karşıya geçeceksem gelen aracın gideceği yönü bilmek isterim.İşte zamanında sürücülerin (şoför sadece ticari anlamda sürücülük yapanlara deniyormuş) ne yöne gideceğini göstermek için sinyal denen bir hadise bulunmuş.Bunu kullanıp kullanmamak zamanımız sürücülerinin keyfine bırakılmış.Araba ve içindekiler görüş alanıma girdiği andan itibaren tahminlerime başlıyorum.
"Vücudunu sağa yatırıp sol eliyle direksiyonu çevirecek gibi duruyor bu.Sağa dönecek..evet evet.."
"Sağa yanaştı gibi, sola bakıyor.Soldan geleni mi kontrol ediyor?Düz mü gidecek?..Sağa döndü tamam.."
"Sol gözünü kırptı, sağ kaşını kaldırdı, dikiz aynasını kontrol etti..Düz gidecek..evet..aa park etti."
"Yalnız çok şık bir U oldu bu."
Bazen kendimi tutamıyorum penceresi açıksa önümden geçerken "sinyal ver sinyaaaaall" diye püskürüyorum.
Birgün ya çok yanlış bir tahminle inte pestili haline geleceğim.Ya da çemkirmeme sinirlenen asabi bir sürücü tarafından pataklanacağım.

0 yorum :: Yayayım Ben