Pinek İnte

İçimden diyorum ki ben "bırakın, yatacağım bütün gün, tv izleyeceğim, cnbc-e komasına gireceğim, sadece mısır patlatmak için kalkacağım yerimden, bir de arada pc ye bakacağım, kahve yapacağım, müzik dinleyeceğim, yorganı başıma kadar çekip mırlayacağım."
Dışımdan diyemedim bir türlü bunu.Birisini işim var evde diye oyalayabilmişken kapı çaldı.Ne vaaaaaaaaarrrrrrrrr dedim içimden.Dışımdan sessiz kaldım.Hadi gel dedi.Defol git dedim(içimden).İşim var diye kekeledim.Israra yenik düştüm.Gittim.
Depresyona falan girmiş değilim ama inandıramadım kimseyi canımın yalnızlık çektiğine.Evde pinekleme özgürlüğüm elimden alındı bugün.Yeterince cümle kurmuşum bu hafta içi.Hafta sonu kendi kendime konuşasım (hatta kendimle bile konuşmak istemeyişim) olamaz mı? İnsan evde tek oturuyorsa bu illa ki sıkılıyor anlamına gelmez.Bu bilinci aşılayamadım çevremdeki insanlara.Birlik olalım gelin anlatalım şunu insanlara.

0 yorum :: Pinek İnte