Adımım Olay

Yavaş yavaş bir mutanta dönüşeceğim günün hayaliyle yaşıyordum.Sanırım bu dönüşüm başladı.Özelliklerim daha tam oturmadı yerine tabi ki.Şu an ayaklı felaket yetisine sahibim.Her mutant süper kahraman olmadan önce benim yaşadığım zorlukları yaşamadı mı?Ne demiş Ben amca "Büyük güçler büyük sorumluluk getirir evlat."Ben bu sorumluluklarımın farkına varma aşamasındayım.Bu arada kol kası falan da yapmam lazım tabi..
Off of zor işler bunlar.İsim bulmam lazım kendime.Kostüm var bir de..
Fikirlere açığım isim ve kostüm konusunda.Ama bütün süper güçlerimi açıklamamı beklemeyin benden.Gizem de olsun biraz..

4 yorum :: Adımım Olay

  1. thuyk-hulk iyi bence. hem yeşil bi renk falan alacaksan kaslarla da baya bi yakışır. kostüme de gerek yok. bi tanga bi sütyen yeterli. sinirlenip şişerken yırtılıyo zaten olanı.

    yada

    inte-resting olsun. enteresan oluyo adı üstünde. bunda kıçından alev, ağzından da yılan falan çıkarırsın. etkileyici olur. kostüm olarakda rio karnavalında ki kızlar gibi giyin. mini ve metal içerikli böyle. seksi olur hem :D

  2. ya sen hayatında hiç mi süper kahraman görmedin ya..
    hem beni niye başkalarına benzetmeye çalışıyorsun..tamamen kendime has bir güç ve imaj taşıma çabasındayım..kimse beni anlamayacak mı ya..(3.aşama:içe dönme)

  3. Gaydırı Gubbak Girl olsun. göğsündeki amblemde GGG olur, süper olur. hatta opening müziğinin sözleri de şöyle olur.

    girl'mün gezdiği gökdelenler aynalı imanım,
    haydi üç gün oldu, girl'üm ben bu doctor octopus tarafından kaçırılalı,
    Gaydiri Gubbak Girl'üm,
    nasıl nasıl edelim biz bu işe
    nikahımızı kıysın,
    gotham dan gelen hoca memiş de.

  4. Ne pis adamsın sen yahu! demek geçti içimden ama çok bu yoruma çok özendiğinden sevgilerimi iletiyorum sana..Bir öperim görürsün..