Sarı Sana Çok Yakışır

Benden zeki insanlara şimdiye kadar yaşattığım işkence için özür dilerim.
Bu özrün sebebi de gün boyunca kıt zihniyetlere birşeyler anlatmaya çalışmam.Eğitimsiz insanlardan bahsetmiyorum.Daha 30 una gelmeden beynini yeni bilgiye kapatan çürükçül organizmalardan bahsediyorum.
Bunların iddialaşan türleri en çekilmez olanı.Bu kez haklısınız cümlesini duyacağım insanı alnından öpeceğim.Öpmeyecek olsam da bu hislerle dolaşıyorum bugünlerde.Bir de sürekli çalan telefon.Sen bari sus yüce makina..Bir sus..Söz seni de öpeceğim..

5 yorum :: Sarı Sana Çok Yakışır

  1. haklısınız. eheh..

    iddia. ne fena!

    ama ben sizi dinledim. siz de beni dinleyin bi ulan!

    Adsız

    3:41 ÖS

  2. hoşgeldiniz hoşgeldiniz..umarız ekmek almayı unutmadınız..
    yok yok..şöyle buyrunuz..burda ekmek ikramımız:)

  3. Katılıyorum...İlkbaharın gelmesiyle baya durgunlaştı millet...Yaz geliyor bakalımne yönde değişecek(Eylüle kadar böyle gider :D )

    Adsız

    9:45 ÖS

  4. özrünü kabul ediyorum :P :D

  5. ehehhe..ukela adam..