Hooopp Mim İki

Dikkat dikkat Autocad Günlüğü yeni bir mim dalgası başlatmıştır.Bu mim hareketini bana paslayan Goddess Artemis sayesinde bu elim sendeye ben de dahil oldum.
Ancak Goddess Artemis'in yazısında değindiği çoğu zaman Afrika'daki yerlileri kendime yakın hissettiğimi belirtmeden geçemeyeceğim.Teknoloji faaliyetlerinde en sevdiğim şey hiç anlamadığım kelimelerin geçtiği sorulara Bill Gates edasıyla yaklaşıp elimden geldiğince karşımdakinin dikkatini dağıtmadan dinlemesini sağlayarak saçmalamak:)Ancak cümlelerimin bitiminde karşımdaki olaydan ne kadar bihaber olduğumu anlayabiliyor.Ama bunu da süper güçlerimin bana getirdiği bir yeti olarak görüyorum.Öyle değil de ne?
Kanımın ısındığı teknoloji ürünlerinden biri şu an kimin ürettiğini hatırlayamadığım tozdan, kirden, püsürden, polenden arındıran duşvari bir cihaz.
Bir diğeri daha önce bahsettiğim uçan çalar saat:) Bir de bir de biguda gördüğüm arkadaki arabaya mesaj yazmamızı sağlayan sistem:)(tüm linkleri kısa zamanda vereceğim.)
Kanımın ısınmadığı zımbırtılar geldi aklıma düşünürken.Hemen yeni bir mim akımı başlamadan onları sıralayayım.İşte kullanmak zorunda olduğumuz her adımda başımı o duvardan öbür duvara vurduran ve her güncellenmesi sadece gereksiz renk değişimlerinden ibaret olan aptal program(yazılım firmasını belirtmeyeyim şimdi).Bir diğeri robot meslektaşım.Allah tan kullanımda değil henüz.Diplomam ziyan olacak.
Şık bir çalımla ben de internetiste , onkasıma ve Hüseyin Alkan'a pas atıyorum..

0 yorum :: Hooopp Mim İki