Hane-i Kütüb

Artemis ve Şev Lal beni çok okur az yazar bir blogger olarak gördüklerinden olsa gerek "Kitaplar" konusunda mimlemişler.Yani mimlemişlerdi epey bir zaman önce.Fikirleri değişmemiştir, mimi bana paslamakta kararlıdırlar diye düşünüp cevaplarını yazayım dedim artık.İnsan mimlenince kendini borçlu hissediyor.
Hayranlıkla, tüm kitaplarını okuduğum şu sıralar eserlerini tekrar hatmetmek istediğim H.P.Lovecraft'tan bahsetmek istedim mimi görür görmez.Lovecraft her kelimesinde görmek, duymak, hatta dinlemek istediğinizi önünüze serer.Tasvirleri benim (ne haddime) tasvir edemeyeceğim derecede güçlüdür.Korkularınız pik yapar sayesinde.Anlatımının ne derece güçlü olduğu "Cthulhu Mitosu"na günümüzde inanan insanların varlığıyla kanıtlanmıştır.

Bir diğer sevdiğim yazar:Boris Vian.Tüm eserlerini okumadım ama bu çaba içerisindeyim."Bütün Ölülerin Derileri Aynıdır", "Mezarlarınıza Tüküreceğim", "Kırmızı Ot" şu an için tavsiye edebileceklerim arasında.


Bir de Frank Herbert'ın Dune Serisi var ki bahsetmesem kendime kızarım.84'te David Lynch tarafında filmi de çekilen (ki filmini de çok beğenmiştim) kitabı bilim kurguya meraklıysanız şiddetle tavsiye ediyorum.


Artemis tavsiyesi Shibumi ve rasgele aldığım Olasılıksız hala okunmayı bekleyen kitaplarım arasında.
Çekirdek yemek gibiymiş bu mimin konusu.Düşündükçe başka eserleri de paylaşasım geliyor ve fena da okumadığımı farkediyorum.Yazar takıntım olduğu gibi yayınevi takıntım da vardır feci halde.Altıkırkbeş, Arkabahçe ve İthaki diye tutturduğum için Ankara İmge çalışanları az çekmemiştir benden.Teşekkür ederim hepsine:)
Mim devamını gönlü isteyene bırakıyorum..

9 yorum :: Hane-i Kütüb

  1. Sükür kavusturana. Nerelerdesin? Merak ettim valla ne zamandir niye yazmiyor diye. Yazdigini görür görmez bir merhaba demek istedim. Kolay gelsin.

    Adsız

    7:52 ÖS

  2. :) Şükür Meralciğim:) Haklısın.Birkaç haftadır pek uğrayamadım.Pc başına oturmadım çok fazla.Herşey yolunda merak etme canım.Antalya'dan öpücükler.

  3. Canımcım kırmayıp cevapladığın için teşekkür ederimm.Bütün ölülerin derileri aynıdırı görünce tüylerim ürperdi :))Öptüm seni,özletme kendini böyle

  4. Ne demek Şevvalciğim:) Kitabın ismini görünce ürkme.Ne tarz kitaplar okuduğunu bilmiyorum ama tavsiye ederim Boris Vian'ı.
    Ben de öpüyorum:)Arayı bu kadar açınca hoş olmuyor çok haklısın.

  5. aaaa gün yapıyolar burda, açılın bende oynıcam...

  6. yaw bu "Cthulhu'nun Çağrısı" adlı eser isim olarak, Metallica' nın "The Call of Ktulu" parçasına feci benziyo.
    Var mı acıba arada bir ilişki?
    Du bi kurcalıyım, ben haber verrim size...

  7. Cıtrıkom ne günü, çıldırdın? :)
    Metallica'nın şarkısı isim olarak kitaba benziyor bana kalırsa:) Daha ne olsun aynısı işte:) Ama sen yine de hikayesini haber ver bize..

  8. güzel eserlere benziyo burdan :) bütün ölülerin derileri aynıdır dikkatimi çekti :)

    Adsız

    6:50 ÖS

  9. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Call_of_Ktulu

    Doğru tahmin etmişem, aynı kitaptan esinlenilmiş miş miş...