Kurgu


Mutfağımda aniden beliren bu minyatür rende 3-5 saniye de olsa ürküttü beni.Olası senaryoları yine saliselerle ölçebileceğimiz bir zamanda ürettim yine.Bu rendeyi ben almamıştım.Eve benden başka giren de olmamıştı, izindeydim 4 gündür.Psikopatın biri eve girip bana rende bırakmıştı.Ne demek istiyordu peki bana? Arkamı döndüğüm anda elinde kocaman bir rendeyle karşımda bulacaktım onu.Birden burnumu rendelemeye başlayacaktı.Suratım dümdüz olunca çekip gidecekti.Ben sürünerek telefona ulaşıp hastaneyi arayacaktım.Bir süre burunsuz halde dolaşacaktım.Bana bir kobay sırtında yeni burun yapacaklardı.
Bu olası senaryoydu.Gerçek olan ise şuydu:Tüp sipariş etmiştim.Adam yeni tüpü takarken cüzdanımı almak için odaya döndüğümde tüple birlikte hediye ettikleri bu minik rendeyi bırakmıştı.Hepsi bu.Komik olan akşam yemeğine gittiğim arkadaşlarımın mutfağında da aynı rendeden görmem oldu.Kabus.Onlar da aynı gün tüp almışlar.Olası senaryom gerçek olsaydı, psikopat adam benden önce arkadaşlarımın evine gidip oraya da bırakmış olacaktı.Kemik koleksiyoncusu gibi bu da rendelenmiş burun koleksiyoncusu.

11 yorum :: Kurgu

  1. Bir de bana "paranoyak" derler. Resmen "korku filmi senaryosu" yazmışsın. İçim titredi. Bunu satsana bir yapım firmasına, turnayı gözünden vurursan beni de hatırlarsın umarım! :-p

  2. Paranoyak fikirler hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim:) Eğleniyorum kendi kendime, korkmayı da korkutmayı da seviyorum.
    Bir ara yazmayı ciddi ciddi denemiştim Artemisim.Rüyalarımı ve bizzat kendi uydurduklarımı harmanlayıp yazmıştım ama istediğim kadar ürkütücü olmadığını düşünüp vazgeçtim bu hevesten.Aslında okuyanlar ya da aklımdakileri anlattıklarım hep küfrettiler bana ama beni tatmin etmedi:)

  3. Yaw o değilde, tezgahtaki tükürük kadar ile ne yapılabilir onu düşünüyom.
    Ufacık o be...yoksa benim mi ellerim büyük?
    AYrıca inte hağnım kafamda ayrı bir soru işareti oluşturdunuz, bilesiniz...

  4. Cıtrıkom öyle mutfak tezgahındaki malzemenin boyutunu tükürükle falan belirtme allasen..
    Şimdi o minik rendeyi bir işaret olarak bırakıyor psikopat adam.Kendi elinde dev bir rende var..
    Ayrıca senin ellerin de ne büyük ne küçük..Normal..

  5. Çok güzel kurgu olmuş :)

    Adsız

    5:08 ÖS

  6. Teşekkürler:) Hoşgeldin..

  7. Sarımsak rendeler sanırım o. Denemek lazım. Ocak çakmağı ve bulaşık önlüğü de veriyorlar bazen. Ama bunların hiç biri bana denk gelmiyor nedense. Yukarıdaki kurgu uyarınca tüpçünün beni gözüne kestiremeyişi bir neden olabilir mi ki?

  8. :))) İlahi intecim sabah sabah güldürdün beni yahuu,o nasıl bir kurgu yeteneğidir öylee

  9. Barış evet sarımsak rendesi görünümünde bir suç aleti o:) Bu kurguya göre senin için bir şey söyleyemeyeceğim.Burnunu tanımıyorum:)
    Şevvalcim neşemiz bol olsun.Pazartesi sabahına denk gelmesi de güzel oldu senin yazıyı okumanın:) Bugün de yamacımda dikilen üç tane polis üzerine bir kurgu yaptım.O da çok eğlenceli oldu:)

  10. hahahaa.... süpper!.. kendi mutfağında yoktan var olan herhangi bir şey bulmak!! sonuna kadar haklısın inte..
    ne kadar minik olursa olsun, sonuç budur.. seni tahmin edemeyeceğin kadar iyi anlıyorum :)
    benim de bazı ürkme denemelerim var.. her fırsatta faydalanıyorum karşıma çıkan fırsatlardan.. mesela şuradaki gibi :))http://busadecedemo.blogspot.com/2008/06/kedi-gtn-grp-cad-sanmak.html

  11. Demo hoşgeldin:) Yoktan var olan (aslında var onlar hep de bize yokmuş gibi geliyor) nesnelere aynı uyduruk mantıkla yaklaşan birileri olduğunu görmek güzel:)