Yine Bir Kutlama

İki gündür haklı bir eylem içerisinde olan meslektaşlarımın Eczacılık Günü'nü kutluyorum.

Görsel:Deutsches Museum

11 yorum :: Yine Bir Kutlama

  1. Senin ve tüm meslektaşlarının bende buradan Eczacılık Günü’nü kutlarım.

    Adsız

    7:19 ÖS

  2. Biraz önce vermiş olduğun linkten gelişmeleri öğrendim. Kesinlikle haklılar. Bende tüm Eczacıların bu özel gününü kutlarım.

    Adsız

    7:39 ÖS

  3. Düşünceli hemşehrilerim benim çok teşekkür ederim.
    Eylem sebebi yıllardır konuşulan bir konuydu ama hiç bu kadar abartılmamıştı.Nasıl bir zihniyetten bu biçim kararlar çıkabilir aklım almıyor.Neyse..

  4. Ben de bugün eczanelerin önünde gördüm. Gerçekten çok haklısınız. Günümüzde mahalle bakkalı bile ilaç satar oldu...

  5. Mesleki kaygıyı bir kenara bırakayım.Keşke mahalle bakkalından ilaç alabilecek eğitim düzeyinde olsak.Recep inan hayretler içerisindeyim yeni düzenlemelere.Doktor bile ilaç konusunda eczacıya danışırken insanımız gidip ilacını kendi seçecek ha? Bu derece suistimali yapılan bir sektörde akıl ucundan bile geçmemeliydi.Başka yasa değişiklikleri de var.Sadece satış yapılacak yerleri kapsamıyor bu değişimler.Çok daha minik detaylarla hatamız olmadığı durumlarda bile büyük cezalar bekleyecek bizi.

  6. Desenize kutsal bir mesleği, hayâtî önem arz eden bir mesleği yok edecekler bu gidişle...

  7. Recep bakış açın için içten teşekkür ederim.
    Yok etmeleri imkansız aslında.Kaç tane meslek var ki geçmişi bu kadar köklü olan?Tüm mesele neyin nasıl kontrol edebileceğini bilmeyenlerin böyle işlere kalkışması.Gerçi kim görevini yerinde yapabiliyor ki? Örneğin komşu devlet hastanesine teftişe gelen müfettiş Ziraat Mühendisi'ydi.Ne teftiş edeceğini de eczacı büyüğüm anlattı adama.Anlattıklarından yola çıkarak kök söktürdü o ayrı:) Bu gibi örnekleri hepimiz ard arda sıralayabiliriz ama elden kendimizi savunmaktan başka birşey gelmiyor.İt ürüyor, kervan yürüyor..

  8. eczacılık gününüz kutlu olsun... :) Haklı savaşınızda arkanızdayız... :)

    Adsız

    5:01 ÖS

  9. Çok sağol Yejades tebriğin ve desteğin için..

  10. Canım senin eczacı olduğunu bilmiyordum ki gününü kutlasam :) Bu vesileyle öğrenmiş olduk,kutluyorum canımbenim

  11. Teşekkürler Şevval'ciğim..Öpüyorum:)