Eylemim Fosur Fosur Devam Ediyor


Sigarayla iş arkadaşlığımızda son bir hafta.Eylemim hastanede de devam etti ama pek umursayan olmadı.Bir hafta-on gün önce resmi yazı da geldi ama ben hala reddetmekteyim bu olayı.Yazıyı gördüğüme dair imzam alınırken ellerim titredi, soğuk soğuk ter döktüm, kimi zaman feryat figan ettim (ciddiyim) ama imzaladım malesef.Ardından da iki damla gözyaşı akıttım, imzamı attığım yerdeki mürekkep dağıldı, çok duygusal bir hava esti hastanede.Hastalar kendi dertlerini unutup, refakatçılar hastalarını bırakıp yanıma koştular, beni teselli ettiler.
Eylemime devam edip tehditler savurmaktayım şu anda.Pencereden sarkar içerim, duman içeri girmesin diye uğraşırken düşüp ölürüm ilaçsız, malzemesiz kalırsınız, ameliyatlar bir süre sonra durur, hastane batar, hastalar dava açar, mahkemelerde sürünürsünüz diyorum ama bunu da pek umursayan olacağa benzemiyor.
Olmadı eczaneyi bahçeye taşıyacağım..

9 yorum :: Eylemim Fosur Fosur Devam Ediyor

  1. Bence çok güzel oldu bu uygulama. İçmeyiverin ne olacak...

  2. Bak şimdi..Ben sizin içmeme hakkınıza ve seçiminize saygıda kusur etmiyorum sevgili Recep.Ama kızdırmayın beni.Kızdıkça sigara içesim geliyor:P
    İçmeyivereyim demeyle de olmuyor işte, bağımlılık bu.Yanlış anlaşılmasın sigarayı savunduğum falan yok ama kendi haklarımı savunmaya çalışıyorum ben de.

  3. Sen bilirsin ben haklarına karışmaktan ziyâde sağlığın için uyarmak istemiştim...

  4. Sigara içmeyenler için de sigara içilen ortamlarda bulunma yasağı istiyorum. Saçma değil, ciddiyim.
    Madem ki sigara içmek kısıtlanabiliyo ki bu tamamen kişisel bir seçimdir; O zaman sigara içmemekte kişiseldir ve bu iki seçim birbirini kısıtlayamaz.
    Örneğin, sigara içmiyosan meyhaneye gitme kardeşim veya öyle bir yasa çıkarki her mekanın sigara içilen ve içilmeyen iki farklı kısmı olsun.
    Ayrıca bu salak kuralı nasıl denetleceklerini çok merak ediyorum. Kahveye gidip sen sigara içiyosun kalk mı diyecekler. Ya o anda ortamdaki herkes "cezamı yazacaksın, yakın arkadaşlar birer tane, hepimiz Kara Murat'ız" derse?

  5. Recep teşekkür ederim.Farkındayım ama hakikaten bir anda bırakmak zor geliyor şu an bana.Belki hemen bırakamayız ama azaltırız ne diyeyim.Mecburen azalacak zaten.
    Cıtrıkom işte benim de söylemek istediğim bu.Tekrar ediyorum sigara içmeyi savunuyor falan değilim ama içene de saygı kalmayacak bu şekilde.Sigara içme odaları olacaktı bilmem neydi, o da söz konusu değilmiş şu anda.Bugün bir yoklama yaptım başhekim de bu sayede bırakırım dedi.Sorularım da bir işe yaramadı yani:) 20 ytl imiş cezası.Olmadı koyacağız ortaya 20 ytl içeceğiz:P

  6. Direneceğiz sonuna kadar! Dayanacağız sonun kadar! Fosur fosur da içeceğiz! ;o)

  7. Hadi yakalım birer tane Artemisim:)

  8. :Deuheuh bence de nasıl kontrol edecekelr anlamadım :D içine içer onu mu takacak.. :D saçma bence de...

    Adsız

    4:58 ÖS

  9. Bugün onu konuştuk biz de.Bence yeni bir kadro açacaklar dolgun maaşlı, sigara içilip içilmediğini denetleyecek buraya atanan kişiler:) Beklenmeyecek şey değil.İşsiz tanıdık çoktur:)